וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי למעלה מ-3 שעות: עוד ניצחון גדול לרפאל נדאל במדריד

עודכן לאחרונה: 29.4.2024 / 20:29

מעודד או מדאיג? הספרדי בן ה-37 עבד קשה מאוד בטרם גבר 1:6, 7:6, 3:6 על פדרו קאצ'ין הארגנטינאי ועלה לשמינית הגמר בטורניר ה"ביתי"

רפאל נדאל נראה מעבר לשיאו, אבל במה שמסתמנת כשנת הפרישה שלו מטניס, כל משחק הוא מרגש, וכך היה גם הערב (שני). הספרדי בן ה-37, שכרגע מדורג 512 בעולם, העפיל לשמינית הגמר בטורניר מדריד אחרי שניצח את פדרו קאצ'ין הארגנטינאי (91 בעולם) בתוצאה 1:6, 7:6 (5), 3:6.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל בטורניר מדריד. OSCAR DEL POZO/AFP, GettyImages
כיף לראות אותו מנצח. נדאל/GettyImages, OSCAR DEL POZO/AFP

נדאל נראה בשליטה במערכה הראשונה אותה ניצח 1:6 בקלות, אבל במערכה השנייה כבר קרטע, ואיפשר לארגנטינאי להשיג שתי שבירות. עם זאת, קאצ'ין לא הצליח לנצח שתי נקודות מערכה לזכותו, ונדאל השווה ל-5:5 וכפה שובר שוויון. בשובר השוויון קאצ'ין הוליך 1:4, גם הפעם נדאל ידע לחזור והשווה ל-4:4, אבל הארגנטינאי הצליח לנצח 5:7 והשווה ל-1:1 במערכות.

במערכה השלישית נדאל שוב הציג טניס יעיל, חד ומשויק, ועם שבירה מהירה וכמה נקודות מבריקות הצליח להשלים את הניצחון אחרי שלוש שעות ו-2 דקות, כשהקהל במדריד מריע לאלוף הגדול ומתענג על כל רגע שלו. בשמינית הגמר יפגוש נדאל את יירי להצ'קה הצ'כי (30).

נדאל העפיל בפעם ה-17 בקריירה לרבע הגמר במדריד, הטורניר ה"ביתי" שלו, שבו זכה חמש פעמים. זו הפעם הראשונה מאז 2022 שהוא מנצח שלושה משחקים ברציפות. בסיום קאצ'ין אמר לנדאל כשנפגשו ליד הרשת ש"הוא הגשים חלום" כששיחק מולו, ורפא העניק לו את חולצתו.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully