וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער ללבנדובסקי, מהפך גדול לברצלונה עם 2:4 על ולנסיה

הפולני (49, 82 ו-90+3) ושער של לופס (22) בנגיחה החזירו את האלופה למקום השני. דורו (27) כבש אחרי טעות קשה של טר סטגן ופנדל של פפלו (38) לא הספיק. ממרדשווילי (45+4) הורחק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

המחזור ה-33 בליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם אחד המשחקים הקצביים ומלאי האירועים של העונה במונזו'איק, כשברצלונה אירחה את ולנסיה וניצחה 2:4 בתום דרמה ענקית. האלופה הספרדית רצתה להתאושש מההפסד בקלאסיקו לריאל מדריד, אך במקום זאת איבדה יתרון, הצליחה להשוות מול עשרה שחקנים, והפכה במחצית שנייה עם לחץ אדיר על השער של העטלפים בדרך חזרה למקום השני כשהפער מריאל שבפסגה ירד שוב ל-11 נקודות.

הדברים התחילו בכיוון של בארסה כשפרמין לופס נהנה מבישול נהדר של ראפיניה ונגח את שער היתרון בדקה ה-22, אך כעבור חמש דקות הגיע השוויון המביך. קומדיה של טעויות בהגנת המארחת כולל הקפצה שטותית של מארק אנדרה טר סטגן בניסיון להרחיק, סידרה להוגו דורו את אחד משעריו הקלים בקריירה. רונאלד אראוחו, שהיה אחראי לקאמבק של פריז סן ז'רמן לפני כשבועיים ברבע גמר ליגת האלופות עם כרטיס אדום, סידר לאורחת פנדל בדקה ה-38 עם עבירה על פטר גונזאלס, ופפלו דייק מהנקודה הלבנה בדרך למהפך. המחצית הראשונה נכנסה לתוספת הזמן, וארבע דקות לתוך התוספת גיורגי ממרדשווילי המשיך את חגיגת השגיאות של השוערים במשחק כשעצר את לאמין ימאל עם היד מחוץ לרחבה. השופט בדק את האירוע אחרי קריאה של שופטי המסך והחליט להרחיק באדום ישיר את השוער הגאורגי.

במחצית השנייה ברצלונה לחצה על השער של ג'אומה דומנק, מחליפו של ממרדשווילי, וכבר תוך 4 דקות מצאה את הרשת כשרוברט לבנדובסקי נגח פנימה מכדור קרן של אילקאי גונדואן. הלחץ הקטלאני השתלם בדקה ה-82, שוב מנגיחה של שחקן ברצלונה, שוב לבנדובסקי ושוב, אחרי טעות של שוער. דומנק יצא רע בכדור קרן נוסף, והחלוץ הפולני נגח מקרוב את השני שלו והשלישי של בארסה. לבנדובסקי השלים שלושער בתוספת הזמן כדי לקבוע 2:4 גדול בסיום ועלה למאזן של 16 שערי ליגה העונה עם שלוש נקודות חשובות לברצלונה.

רוברט לבנדובסקי ברצלונה. רויטרס
מעל כולם. לבנדובסקי/רויטרס
פרמין לופס ברצלונה. GettyImages
שוב כבש. פרמין לופס/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 22: גול! 0:1 לברצלונה! הרמה נהדרת של ראפיניה מצד שמאל מצאה את פרמין לופס פנוי לחלוטין, והקשר הצעיר נגח כדור מדויק לפינה הרחוקה בדרך ליתרון קטלאני.

דקה 27: גול! ולנסיה השוותה ל-1:1! רצף טעויות שכלל שבירת נבדל של ז'ול קונדה ויציאה מחרידה של מארק אנדרה טר סטגן סידרה להוגו דורו שער קל.

דקה 38: גול! 1:2 לולנסיה! מהפכה בברצלונה - כמעט שבועיים אחרי הכרטיס האדום נגד פריז סן ז'רמן, שוב רונאלד אראוחו בפעולה לא טובה הכשיל את פטר גונזאלס ברחבה והעניק פנדל לעטלפים. פפלו ניגש לנקודה הלבנה ובעט לרשת בדרך למהפך גדול.

דקה 44: פעולה יפה של ז'ואאו קאנסלו הסתיימה בחיתוך מצד שמאל לימין ובעיטה חזקה, גיורגי ממרדשווילי הדף מצוין לקרן.

הוגו דורו ולנסיה כובש מול ברצלונה. רויטרס
ניצל טעות קשה מאוד של טר סטגן וגלגל לרשת. הוגו דורו/רויטרס

דקה 45+1: איזו הזדמנות של אראוחו! הבלם האורוגוואי נגח לקורה רגע לפני הירידה למחצית.

דקה 45+4: כרטיס אדום! ממרדשווילי עצר את לאמין ימאל מחוץ לרחבה עם היד, השופט בדק את האירוע במסך והרחיק את השוער שהשאיר את ולנסיה בעשרה שחקנים.

דקה 45+5: כדור חופשי מדויק של ראפיניה נהדף מצוין על ידי ג'אומה דומנק שעלה מהספסל אל בין הקורות.

פפלו שחקן ולנסיה חוגג. רויטרס
מהפך בברצלונה. פפלו/רויטרס
לאמין ימאל ברצלונה מול שוער ולנסיה גיורגי ממרדשווילי. GettyImages
טעות קשה נוספת של שוער, הפעם מהצד השני. ממרדשווילי והנגיעה מול ימאל/GettyImages

דקה 49: גול! ברצלונה השוותה ל-2:2! כדור קרן מצד שמאל של אילקאי גונדואן מצא את הראש של רוברט לבנדובסקי שנגח לרשת של דומנק.

דקה 62: ניסיון מעניין של קונדה מחוץ לרחבה נעצר אצל השוער המחליף, הכדור החוזר של לבנדובסקי כבר היה בנבדל והמהלך נפסק.

דקה 75: פעולה יפה של לבנדובסקי על סף הרחבה של דומנק הסתיימה בבעיטה שטוחה לידיו של שוער העטלפים.

דקה 82: גול! 2:3 לברצלונה! שוב טעות של שוער, הפעם של המחליף דומנק שיצא רע בכדור הקרן של גונדואן, לבנדובסקי היה במקום ומקרוב השלים צמד וקבע מהפך נוסף במשחק.

רוברט לבנדובסקי ברצלונה. רויטרס
שלושער אדיר וקאמבק לברצלונה. לבנדובסקי/רויטרס

דקה 90+3: גול! 2:4 לברצלונה! שלושער ללבנדובסקי אחרי כדור חופשי מושלם שעבר את החומה של ולנסיה בדרך לרשת של דומנק.

המחזור ה-34 בלה ליגה ייצא לדרך בשישי עם המפגש בין חטאפה לאתלטיק בילבאו, כשלמחרת תתארח ברצלונה אצל ג'ירונה לקרב ישיר על הסגנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully