וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזי ספורי לא חיכה לשריקה של השופט והורחק בצהוב שני

קשר אנטליאספור מיהר לחדש את המשחק וראה כרטיס אדום בדקה ה-56, קבוצתו הובסה 4:1 על ידי פתיח קרגומרוק. תיקו ליואב הופמייסטר וגם לאליאל פרץ

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

רמזי ספורי הורחק הערב (שני) בהפסדה של אנטליאספור 4:1 בחוץ מול פתיח קרגומרוק, ולא בגלל אירוע שגרתי. קשר נבחרת ישראל ספג צהוב ראשון בדקה ה-42 ואחרי 14 דקות מיהר לחדש את המשחק לפני שריקה של השופט, שכעס על כך ושלף לעברו צהוב שני ואדום. אנטליאספור כבר הייתה בפיגור כשנותרה ב-10 שחקנים, ושמונה דקות לאחר הרחקתו של ספורי היה זה מרקאו שהעלה את המארחת ל-0:2 עם חצי מספרת נאה מתוך הרחבה. אנטליאספור צימקה משער של סבסטיאן לארסון בדקה ה-79, אך ספגה עוד פעמיים לאחר מכן ונותרה במקום ה-10 בליגה הטורקית וכבר לא תשיג כרטיס לאירופה.

* יואב הופמייסטר פתח בהרכב של קורונה קיילצה והוחלף בדקה ה-66, כשקבוצתו סיימה ב-1:1 בחוץ במשחק התחתית מול פושצ'ה ונותרה מתחת לקו האדום בליגה הפולנית. לסיום העונה נותרו ארבעה מחזורים, המרחק מחוף מבטחים עומד על שתי נקודות.

יואב הופמייסטר, שחקן קורונה קיילצה. רויטרס
קיילצה מתחת לקו האדום. יואב הופמייסטר/רויטרס

* אליאל פרץ שיחק 24 דקות כמחליף וקורן קליין הצעיר נותר על הספסל ב-0:0 של אפולון לימסול בבית מול קרמיוטיסה בפלייאוף התחתון בקפריסין. אפולון בטוחה במקום השביעי והיא בלתי מנוצחת בתשעת המחזורים האחרונים.

* זקאקיו, ללא יגאל בקר, הפסידה 3:1 לאותלוס במשחק לפרוטוקול בפלייאוף התחתון בקפריסין. שתי הקבוצות כבר ירדו לליגה השנייה.

* אור זהבי פתח בהרכב יוניקוס, שהפסידה 2:0 בבית לאתנס קליתאה בפלייאוף העליון של המחוז הדרומי בליגה השנייה ביוון ואיבדה סיכוי לעלות לליגה הבכירה. קליתאה זקוקה לעוד נקודה, כשנותרו שני מחזורים והיא מקדימה בשש נקודות את חאניה של בוריס קליימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully