וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוץ משלושה שחקנים: מנצ'סטר יונייטד מתכננת לבצע מהפכה בסגל

ב"טלגרף" פורסם כי רטקליף, הבעלים החדש, מעוניין לשמור על השחקנים הצעירים והמצטיינים של העונה, אך כל השאר יעמדו על המדף למכירה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 1:1/ספורט1

אוהדי מנצ'סטר יונייטד כבר מתפללים שהעונה של הקבוצה שלהם תסתיים. אחרי הדחה מוקדמת בשלב הבתים של ליגת האלופות, כישלון בליגה עם אובדן הסיכוי להגיע למפעל האירופי הבכיר בעונה הבאה ועם הסיכוי הסביר לצאת ללא הגביע האנגלי בגמר מול מנצ'סטר סיטי, השדים האדומים כבר חושבים על הקיץ הקרוב ומתכננים מהפכה של ממש בסגל ועל הקווים.

אחרי שדווח מספר פעמים כבר שאריק טן האח לא ימשיך לאמן את הקבוצה בעונה הבאה, כעת ב"טלגרף" טוענים שסר ג'ים רטקליף, הבעלים החדש של יונייטד, רוצה לשנות את מרבית הסגל ולבנות אותו מחדש תחת שלושה שחקנים צעירים ומוכשרים - רסמוס הוילונד, אלחנדרו גרנאצ'ו וקובי מאינו. מלבד השלושה, רטקליף רואה בסגל של יונייטד בינוני מאוד ומוכן להעמיד את כולו למכירה, כשגם מרכוס רשפורד שזכה לחסד מהקהל והבעלים, צפוי להיות אחד השחקנים שיקשיבו להצעות עבורו.

סר ג'ים רטקליף. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
בדרך לקיץ של מהפכה. רטקליף/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

שני שחקנים שהיו אמורים להיות מרכזיים וכמעט באופן סופי יעזבו בקיץ הם רפאל וראן וקאסמירו, כשהמטרה של רטקליף היא להכניס כמה שיותר כסף ולהשקיע מאות מיליונים כדי להחזיר את יונייטד לקדמת הבמה של הכדורגל האנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully