וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני משחק 3: "פנאתינייקוס עשויה לנסות להחתים את בונזי קולסון"

ב"באסקטניוז" טוענים: "קולסון הוא בדיוק השחקן שפאו מחפשת", ומעריכים: "אם בולדווין לא חוזר השבוע, הסדרה תסתיים ב-1:3"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

בזמן שמכבי תל אביב ממשיכה לפנטז על הפיינל פור בברלין, ברחבי אירופה גוברות השמועות בנוגע לעתידם של כוכבי הקבוצה. כזכור, שמו של ג'וש ניבו כבר נקשר במעבר למילאנו, וגם לורנזו בראון הוזכר כמועמד לעבור לריאל מדריד - בין היתר על רקע המלחמה המתחוללת בישראל, שמותירה את הקבוצה בחוסר וודאות לקראת העונה הבאה.

כעת נכנס שם חדש לקלחת: על פי כתב "באסקטניוז" דונאטאס אורבונאס, בונזי קולסון עשוי למצוא את עצמו בעונה הבאה דווקא בפנאתינייקוס - היריבה של הצהובים ברבע גמר הפלייאוף.

"בונזי קולסון הוא האיש שפנאתינייקוס מחפשת בעמדת הסמול פורוורד. כמובן שהוא חתום על חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב, אבל אם יהיה להם סיכוי להחתים אותו בקיץ, הם יעשו את זה - במיוחד אם הם ייפרדו מחואנצ'ו הרננגומס", אמר אורבונאס בפודקאסט, וניתח: "קולסון הוכיח שהוא יכול להיות יעיל מאוד גם בקבוצה עם מובילי כדור מאוד דומיננטיים. פאו בנויה קצת כמו מכבי, כך שזה מתאים בהחלט".

בונזי קולסון, מכבי תל אביב. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
יעזוב לאתונה? בונזי קולסון/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בנוסף, דנו בפודקאסט במשחקים הבאים בסדרה המרתקת של מכבי תל אביב. על אפקט ההיעדרות של בולדווין נאמר: "אם בולדווין לא משחק, פאו תסיים את הסדרה בבלגרד. קשה לראות את מכבי מנצחת משחק בלי בולדווין. לא ברור מה יש למכבי לתת יותר ממה שנתנה במשחקים הקודמים. הם שיחקו מדהים בשני המשחקים הראשונים, אבל פנאתינייקוס לא השתמשה בכל הנשקים שלה. קנדריק נאן ייכנס לעניינים מתישהו בסדרה הזאת, למרות שמכבי עושה עבודה נהדרת בהגנה עליו. לפאו נשאר יותר 'אפסייד' בסדרה הזאת, כל עוד מכבי משחקת בלי בולדווין. אבל אם הוא משחק, הסדרה תחזור לאתונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully