וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן: "מכבי תל אביב מספיק מוכשרת כדי לנצח גם ללא בולדווין"

פנאתינייקוס המריאה לבלגרד לקראת משחק 3, המאמן נשמע מפויס: "יש לנו כישרון וניסיון, מאמינים בסיכויים שלנו". סופית: הרננגומס לא ישחק השבוע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

פנאתינייקוס המריאה הבוקר (שני) לבלגרד לקראת משחקים 3 ו-4 בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד מכבי תל אביב. היוונים טסו ללא חואנצ'ו הרננגומס הפצוע, שעל פי העדכון האחרון ייעדר בוודאות משני המשחקים. בסך הכל, היוונים יגיעו לבלגרד עם 14 שחקנים - כולל שחקן נוער אחד ושני שחקנים צעירים שלא נלקחים בחשבון ברוטציה.

לקראת ההמראה, דיבר מאמן פאו ארגין עתמאן על האפשרות שווייד בולדווין, כוכב מכבי תל אביב, לא ישחק. כזכור, בולדווין נפצע במשחק הראשון בסדרה, החמיץ את משחק 2 בו פאו ניצחה ונמצא בספק גדול גם למשחקים הבאים.

"בולדווין שחקן מצוין, אחד הסקוררים הכי טובים ביורוליג, אבל נחכה ונראה אם הוא ישחק או לא. אם הוא לא ישחק, יש שחקנים אחרים שיכולים להתעלות במכבי כמו תמיר בלאט או ג'ון דיברתולומיאו ואנטוניוס קליבלנד. כמובן שאם בולדווין ישחק, נשנה את תכנית המשחק שלנו בהתאם", אמר עתמאן, שנראה מעט מפויס יותר לפני הטיסה, בניגוד לציטוטים הלוחמניים והפרובוקטיביים אחרי משחקים 1 ו-2.

מאמן פנאתינייקוס ארגין עתמאן. פנאתינייקוס, אתר רשמי
מוכן לכל התרחישים. עתמאן/אתר רשמי, פנאתינייקוס

לדבריו של עתמאן, "המטרה היא קודם כל לנצח במשחק 3. בסופו של דבר צריך לנצח שלושה משחקים כדי לעלות לפיינל פור, ואנחנו מאמינים בסיכויים שלנו. יש לנו הרבה שחקנים עם כישרון, אופי וניסיון, אבל אפשר לומר את אותו דבר גם על שחקנים במכבי תל אביב כמו לורנזו בראון, ווייד בולדווין וג'וש ניבו".

הרכז לוקה וילדוסה הוסיף: "אנחנו מגיעים לבלגרד במטרה לנצח. זו תהיה משימה קשה כי מכבי משחקת כדורסל טוב מאוד, ואני משוכנע שהמשחקים הבאים יהיו שונים בתכלית ממשחקים באואקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully