וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרסון נפצע וסיטי חוששת שלא ישוב העונה, הולאנד "שמח לחזור"

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 21:27

הנורבגי שעלה מהספסל וכבש ב-0:2 על נוטינגהאם: "זה לא משנה איך ניצחנו, ידענו שנצטרך להילחם". השוער נפגע ביד, גווארדיולה הודה: "זה לא נראה טוב"

תקציר: נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

מנצ'סטר סיטי הגיעה לנוטינגהאם למשחק החוץ נגד פורסט הערב (ראשון) ללא פיל פודן החולה ועם ארלינג הולאנד רק על הספסל, זכר לפציעתו נגד ריאל מדריד לפני כעשרה ימים שממנה רק עתה חזר לסגל. היא הייתה רחוקה מלהרשים והייתה זו קבוצת התחתית שלפרקים נראתה ראויה יותר לניצחון, אבל בסופו של דבר זה הסתיים ב-0:2 לחבורה של פפ גווארדיולה, ששוב צימקה את הפער מהמוליכה ארסנל לנקודה ונותרה תלויה בעצמה במאבק האליפות לאור המשחק החסר שיש לה נגד טוטנהאם.

מנצ'סטר סיטי תארח את וולבס בשבת ושבוע לאחר מכן תתארח אצל פולהאם לפני המפגש עם התרנגולים בלונדון שנחשב למוקש הגדול והיחיד שלה עד תום העונה, אבל בקבוצה חוששים שבכל המשחקים יחסר השוער אדרסון שנפצע היום בידו והוחלף במחצית.

אדרסון עוזב את האצטדיון בנוטינגהאם אחרי המשחק

"זה לא נראה טוב", אמר פפ גווארדיולה המודאג על אדרסון אחרי משחקו ה-300 על הקווים בפרמיירליג וניתח את היכולת הרעה, "זה היה משחק קשה, מול קבוצה שלחצה אותנו עם שחקנים מאוד מהירים ואיכותיים. היו להם הרבה החמצות וגם היה לנו מזל כי גילינו שהבקענו את השער הראשון כשהם היו עם 10 שחקנים על הדשא. הם היו יכולים להשיג יותר, זה בטוח", אמר על היריבה.

ארלינג הולאנד כאמור עלה מהספסל ל-28 דקות, אבל תשע דקות אחרי שנכנס כבר מצא את הרשת בפעם ה-21 העונה בליגה: "לקחנו שלוש נקודות, עכשיו נתקלח ונתחיל לחשוב על המשחק הבא", אמר מיד אחרי שריקת הסיום, "ידענו מה מצבה של נוטינגהאם בטבלה ושנצטרך להילחם פה, במגרש בתנאים לא פשוטים. בסוף בכדורגל צריך לנצח וזה מה שעשינו. זה לא משנה איך ניצחנו, העיקר שעשינו את זה. וכן, היה טוב לחזור לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully