וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הדרמה: בן שמעון ספג בדקה ה-92, במחזור הבא משחק על האליפות

א.א.ק לרנקה הסתפקה ב-1:1 נגד אנורתוזיס והשוותה את המאזן לזה של אפואל ניקוסיה. תהיה חייבת ניצחון במשחק העונה כדי לזכות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

רן בן שמעון פספס הערב העפלה דרמטית לפסגת הטבלה בקפריסין, אבל עדיין יוכל להצעיד את א.א.ק לרנקה לאליפות ראשונה בתולדותיה - במחזור הסיום ב-11 במאי. המאמן בן ה-53, שיתחיל את עבודתו בנבחרת ישראל אחרי שהעונה באי השכן תסתיים, היה קרוב מאוד למהפך בפסגה הערב (ראשון), אבל קבוצתו ספגה בדקה ה-92 ונשארה במקום השני.

א.א.ק לרנקה הוליכה הערב 0:1 על אנורתוזיס פמגוסטה בזכות שער של רפא לופס, אבל כריסטיאן מאקון איזן בתוספת הזמן וקבע 1:1 בסיום. אפואל ניקוסיה הפסידה במקביל 1:0 לאומוניה בדרבי, אבל נשמה לרווחה אחרי שהתברר שא.א.ק לא הצליחה לנצח. כעת לשתי הקבוצות 72 נקודות, אבל היתרון בצד של אפואל.

הדרמה תגיע לשיאה ביום שבת ה-11 במאי, עם משחק עונה שהוא גם משחק אליפות. אפואל ניקוסיה תארח את א.א.ק לרנקה כשהיא מוליכה את הטבלה בזכות יתרון במאבקי הראש-בראש העונה. אם הקבוצה של בן שמעון תנצח, היא תזכה באליפות ראשונה אי פעם והוא יזכה באליפות השנייה בקריירה אחרי זו עם עירוני קרית שמונה בעונת 2011-12.

בן שמעון מונה לתפקיד ב-11 בנובמבר והצעיד את הקבוצה להצלחה מסחררת. ב-24 משחקי ליגה תחת המאמן הישראלי, א.א.ק לרנקה רשמה 17 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ושני הפסדים. 56 נקודות מ-72 אפשריות.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
חייב ניצחון. בן שמעון/קובי אליהו

בן שמעון כאמור יסיים את תפקידו בלרנקה בתום העונה ויעבור לאמן את נבחרת ישראל במקום אלון חזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully