וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך בישל במשחק העונה, אבל זלצבורג בדרך לאיבוד האליפות

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 22:31

הקשר המחונן סייע לקבוצתו לחזור ל-2:2 ביתי נגד שטורם גראץ. האורחת מוליכה את הטבלה בפער של 3 נקודות, כשנותרו 3 משחקים. שער נפלא לביברס נאתכו בכדור חופשי, אך פרטיזן שוב הפסידה

תקציר: טוטנהאם - ארסנל 3:2/ספורט1

אוסקר גלוך רשם הערב (ראשון) את הבישול ה-12 שלו בליגה האוסטרית העונה וה-15 בכל המסגרות, אבל רד בול זלצבורג נפרדה ב-2:2 ביתי משטורם גראץ במשחק העונה, ונותרה במקום השני בלבד בבונדסליגה, מרחק 3 נקודות מהיריבה שלה במאבק האליפות.

שטורם הפנטסטית הלמה בזלצבורג עם צמד של אלכסנדר פראס - הראשון אחרי 46 שניות והשני בדקה ה-34. האורחת כבר הריחה ניצחון חמישי ברציפות וצעד עצום לעבר האליפות, אבל גלוך בישל לדורגלס ננה בדקה ה-72, וקארים קונאטה קבע 2:2 בדקה ה-82. הישראלי השלים 90 דקות, אבל הוא וקבוצתו לא הצליחו להשלים מהפך.

למרות שחזרה מפיגור, זלצבורג במצב לא טוב ועלולה לאבד את תואר האליפות אחרי 10 שנים ברציפות. עד תום העונה נותרו 3 מחזורים בלבד ושטורם תלויה רק בעצמה. אם היא תזכה באליפות, זו תהיה הצלחת הרביעית בתולדותיה והראשונה מאז עונת 2010-11.

שחקן רד בול זלצבורג, אוסקר גלוך. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
בישול 15 בכל המסגרות. גלוך/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

* עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד נפרדו ב-0:0 מוויבודינה בפלייאוף העליון בסרביה. למרות התיקו, השוער הישראלי וקבוצתו הגדילו את הפער מפרטיזן בלגרד ל-11 נקודות, כי ביברס נאתכו וחבריו נכנעו בבית 2:1 לבאצ'קה טופולה. נאתכו בדקה ה-35 השווה ל-1:1 בכדור חופשי יפהפה כאשר סובב את הכדור מעל החומה, אבל האורחת שבה ליתרון בדקה ה-76 וצימקה את הפער ביניהן לארבע נקודות.

* רועי קהת כבש שער ניצחון ב-0:1 של סומגאייט על קרבאח במחזור ה-32 באזרבייג'אן. בזכות הניצחון סומגאייט במקום השני שמוליך למוקדמות הקונפרנס ליג.

* עוד בליגה האזרית: אוסמה חלאיילה נכנס כמחליף בדקה ה-46 בהפסד של גבאלה 1:0 לקפאז. קבוצתו של החלוץ הישראלי ירדה ליגה.

* מוחמד אבו פאני לא שיחק ב-1:2 של פרנצווארוש על מ.ט.ק בדרבי של בודפשט. פרנצווארוש כבר זכתה באליפות והמאמן דיאן סטנקוביץ' נותן נותן כעת דקות לשחקני ספסל רבים.

* אלי דסה נכנס כמחליף בדקה ה-88, כשדינמו מוסקבה ניצחה את זניט סנט פטרסבורג 0:1 במשחק צמרת ברוסיה.

* סער פדידה לא שותף בהפסד של אולימפיה לובליאנה 1:0 לצלייה במחזור ה-33 בליגה הסלובנית. בעקבות התוצאה הזו, צלייה זכתה באליפות. לובליאנה מדורגת במקום השני.

* דני גרופר לא שותף ב-3:3 של לודוגורץ רזגארד מול קרומובגראד בפלייאוף העליון בבולגריה. לודוגורץ מוליכה את הטבלה ונמצאת בדרך הבטוחה לאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully