וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יצאה לבלגרד: "נעשה את הכל כדי לנצח במשחק הקרוב"

28.4.2024 / 19:26

הצהובים המריאו לסרביה לקראת שני המשחקים הבאים בסדרה נגד פנאתינייקוס, בתקווה שבסיומם יעפילו לפיינל פור: "צריכים להתמקד בעקרונות שלנו", אמר קולסון בנתב"ג

התקרית בין שחקני מכבי תל אביב לשחקני פנאתינייקוס בסיום משחק 2/מתוך טוויטר

מכבי תל אביב המריאה הערב (ראשון) לבלגרד לקראת משחקים 3 ו-4 בסדרת רבע גמר היורוליג נגד פנאתינייקוס. כזכור, הצהובים ניצחו את המשחק הראשון באואקה 87:91, אבל הפסידו את המשחק השני 95:79. המשחק השלישי בסדרה ייערך ביום שלישי הקרוב בשעה 20:00 בהיכל פיוניר ויומיים לאחר מכן המשחק הרביעי, ב-21:45 באותו אולם.

עודד קטש ושחקניו קיימו מספר אימונים בארץ מאז החזרה מאתונה, כולם ללא הכוכב ווייד בולדווין שסובל מקרע בשריר הירך האחורי. בולדווין המריא אחרי המשחק השני בסדרה לקרואטיה, שם עורך מספר רב של טיפולים מיוחדים שמטרתם לנסות ולהכשיר אותו להמשך הסדרה. רק מחר הוא יפגוש את אנשי מכבי תל אביב והצוות הרפואי ולאחר הערכת מצב יוחלט האם יוכל להשתתף במשחק השלישי, כשנכון להיום הוא בספק גדול.

בנתב"ג אמר בונזי קולסון לפני ההמראה: "אנחנו צריכים להתמקד בעקרונות שלנו בשני צדי המגרש, להגן טוב יותר ובהתקפה לשחק טוב יותר ולהוציא לפועל את התוכניות שלנו, ואנחנו נעשה את זה. אנחנו יודעים שיגיעו אוהדים שלנו ואנחנו מצפים לראות אותם. נעשה את הכל כדי לנצח במשחק הקרוב".

בונזי קולסון מכבי תל אביב. Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography, אתר רשמי
מצפה לראות את האוהדים מחר בבלגרד. קולסון/אתר רשמי, Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

הקבוצה תערוך מחר את האימון המסכם בשעות הצהריים בסטארק ארנה שהיה אמור לארח את המשחקים על פי התכנון המקורי, אלא שבמכבי החליטו להעביר את המשחקים לפיוניר שיתפנה רק ביום שלישי מאליפות אירופה באגרוף. בשלב זה, מכבי תל אביב עוד לא קיבלה אישור להגדלת מספר הצופים במשחקים הקרובים מול פנאתינייקוס. מחר יקיימו אנשי הקבוצה סדרה של פגישות עם משטרת בלגרד על מנת להסדיר את הגדלת כמות הקהל ל-1,000 אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully