וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האגו של סלאח יצא משליטה, ליורש של קלופ יהיה נוח יותר בלעדיו"

אחרי התקרית, באנגליה קוראים לליברפול למכור את הכוכב: "התנהגות ילדותית". אגבונלהור הגן על המצרי: "קלופ גילה חוסר כבוד כלפיו"

תקציר ה-2:2 של ליברפול בחוץ מול ווסטהאם/ספורט1

השעות חולפות, ובאנגליה מתקשים להירגע מהעימות החריג בין יורגן קלופ ומוחמד סלאח אמש (שבת). בעוד המאמן המצליח ששיקם את המועדון והפך את המרסיסיידרס שוב לאימפריה יעזוב בקיץ, עתידו של הכוכב המצרי לוט בערפל - וכעת לא מעט פרשנים נוטים לחשוב שסיום דרכו רק יועיל למועדון.

"הרגע הזה סימל היטב סיומה של תקופה בליברפול", נכתב היום בטור דעה של ג'ייקוב סטיינברג ב"גרדיאן". "זה מה שקורה כשהכוח אוזל. ככה, למרבה הצער, זה נגמר. סלאח לא חד מאז אליפות אפריקה. הוא כבש 24 שערים בכל המסגרות - ממש לא מספרים רעים - אבל יש תחושה שהכוחות שלו אוזלים. הוא בן 32. החוזה שלו ייגמר בשנה הבאה ויש שמועות על מעבר לערב הסעודית. אולי העזיבה של קלופ היא זו שגרמה לו להתפוצץ כך, ואולי זו עזיבתו הצפויה שלו".

סטיינברג הוסיף וכתב כי "סלאח הראה דוגמאות של התנהגות ילדותית בעבר, אבל אף אחד לא משמעותית כמו זו. אף אחד שחושש מתגובת המאמן שלו לא מתנהג כך. זו קבוצה לא מרוכזת, עם מנג'ר לא שמח. יהיה קשה להחליף את השערים של סלאח, אבל יכול להיות שזה יעזור לארנה סלוט אם הוא לא יצטרך לדאוג מאימון שחקן שהאגו שלו יוצא מכלל שליטה".

השמועות על עזיבה אפשרית של המצרי רק הולכות וגוברות בשבועות האחרונים, ולפי סטיינברג "אמנם לא יהיה קל לבנות מחדש, אבל קלופ כבר לא במצב שהוא יכול לאלף את סלאח. אין לו אנרגיה להתמודד עם זה. ליברפול תוכל לעזור לסלוט אם תדגיש מחדש את חשיבותה של המשמעת".

שחקן ליברפול לשעבר ג'יימי קראגר כתב היום ב-X (לשעבר טוויטר): "מוחמד סלאח ויורגן קלופ אגדות ליברפול, לא צריך לבחור צדדים. סלאח עצבני ומתוסכל מיורגן משום שהוא לא משחק מספיק, ובאותו רגע לא רצה להיות קרוב אליו. יורגן כעס. התגובה של מו לאחר מכן היתה מטופשת, אבל בואו ניתן להם לפתור את זה ביניהם וליהנות מהשבועות האחרונים שנותרו".

שחקן אסטון וילה ונבחרת אנגליה לשעבר גבריאל אגבונהלור צידד בסלאח ואמר: "בלעדיו לא היו זוכים בכל כך הרבה תארים. הוא היה מדהים עבור המועדון הזה, איפה הכבוד? קלופ רק מייצר כרגע בעיות למנג'ר הבא. יש דיבורים שסלאח יעזוב. אתה צריך לנצח משחק כדי לחזור למירוץ האליפות, והכוכב שלך משחק רק 12 דקות. קלופ טעה, הוא גילה חוסר כבוד כלפיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully