וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי אופטימי לגבי רכש - ומסמן את השחקן שחייב להישאר

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 14:59

מאמן ברצלונה טען כי הוא סומך על דקו ולאפורטה: "לא אכפת לי אם יגיעו בני 35 או 16. הבהרתי להנהלה שסרג'י רוברטו צריך חוזה חדש". בשני (22:00) מחכה לו ולנסיה

תקציר: באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 1:2/ספורט1

המחזור ה-33 בספרד יגיע מחר (שני, 22:00) לסיומו, כשברצלונה תארח את ולנסיה. אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות וההפסד הכואב לא פחות לריאל מדריד בקלאסיקו הדרמטי, תנסה האלופה להתאושש ולכל הפחות להשיג מחדש את המקום השני אותו איבדה לג'ירונה. גם העטלפים מנסים לשפר עמדות בקרבות על מקום באירופה, שכן ערב המשחק הם מדורגים במקום השמיני, מרחק שלוש נקודות מסוסיאדד השישית.

בהיעדרו של פרנקי דה יונג הפצוע הקישור ככל הנראה יורכב מאנדראס כריסטנסן, אילקאי גונדואן ופדרי. במסיבת העיתונאים נשאל צ'אבי האם קיבל הבטחות שהסגל יתחזק לקראת העונה הבאה והשיב: "דקו, הנשיא וההנהלה אופטימיים, אז גם אני. לא אכפת לי אם יגיעו שחקנים בני 35 או 16, ולא אכפת לי אם הם תוצרת בית או חוץ". על המשך דרכו של סרג'י רוברטו אמר: "אני רוצה שיאריך חוזה, ההנהלה יודעת מה דעתי. זה תלוי בו".

המאמן היריב רובן בראחה נשאל על שינוי הכיוון הדרמטי של צ'אבי, שהחליט בסופו של דבר להישאר בברצלונה, ואמר: "כשאתה מאמן, ומאמן כמוהו, יש רגשות שקשה לשלוט בהם. אם הוא ממשיך, זה כנראה כי הוא רואה עתיד לפרויקט הזה. אני מבין את ההחלטה שלו ומשוכנע שהוא בחר נכון".

פדרי, שחקן ברצלונה. רויטרס
קישור חדש. פדרי/רויטרס

המחזור ה-34 ייצא לדרך ביום שישי, כשחטאפה תארח את אתלטיק בילבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully