וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזהו של מארק קוסטה לא יוארך. פרדי ורגאס יישאר בבני ריינה?

החלוץ לא ימשיך, הקיצוני זוכה להתעניינות מהגדולות ובסול רוצה לממש את סעיף הרכישה שלו. בקבוצה הגיבו להפסד: "בזבוזי הזמן של מכבי תל אביב - מחמאה גדולה לנו"

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

אנשי בני ריינה ירדו מתוסכלים מאוד אתמול (שבת) מההפסד הביתי 3:2 למכבי תל אביב. זאת הפעם הראשונה העונה בה בני ריינה מפסידה לצהובים, והתחושות בצד שלה היו שתיקו היה משקף יותר את האירועים על המגרש. "למרות ההפסד הכואב, אנחנו לגמרי יכולים להיות גאים בקבוצה שלנו", אמר גורם במועדון בסיום. "הגענו להרבה מצבים, כמעט חזרנו מפיגור של שני שערים ואם הבעיטה של נואף בזיע הייתה נכנסת ולא פוגעת בקורה, היה נעשה כאן צדק. היינו שווים לפחות נקודה במשחק הזה. אם הגענו למצב שמכבי תל אביב מבזבזים זמן בדקות האחרונות כדי לא לספוג שער שוויון, זאת המחמאה הכי גדולה בשבילנו".

בירידה לחדר ההלבשה ניחמו שחקני בני ריינה את השוער גד עמוס, שהתחיל את המשחק עם איבוד כדור לא אופייני, ממנו הגיע שער היתרון של אושר דוידה. "גד שוער מצוין שהביא לנו המון נקודות העונה. זה יכול לקרות לכל אחד ואנחנו לגמרי סומכים עליו לקראת המשחקים הבאים".

בקבוצה היו מודאגים מהפציעות - זו של נאעל חוטבא שפרק את הכתף ובעיקר של עבדאללה ג'אבר שפונה על אלונקה במהלך המחצית השנייה. החשש הראשוני בנוגע לג'אבר הוא לקרע באחת מרצועות הברך, והשחקן צפוי לעבור סדרת בדיקות לאבחון חומרת הפציעה.

מארק קוסטה בני ריינה. מאור אלקסלסי
לא ימשיך בבני ריינה. מארק קוסטה/מאור אלקסלסי

מי שליהטט אתמול על המגרש היה פרדי ורגאס, אחד ממצטייני העונה של בני ריינה. הבעלים סעיד בסול צפוי לממש בקרוב את סעיף הרכישה על שחקן הכנף, בסך 350,000 יורו, ממטרופוליטנוס הוונצואלית שממנה הגיע ורגאס. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הוא אמור להמשיך לעונה נוספת בבני ריינה, למרות התעניינות ראשונית לה הוא זוכה מהקבוצות הגדולות בליגת העל.

מרבית הזרים בסגל יישארו לעונה נוספת וכבר קיבלו הודעה על כך, אולם לוואלה ספורט נודע שבמועדון התקבלה החלטה שלא להאריך את חוזהו של החלוץ מארק קוסטה, שיעזוב בסיום העונה. קוסטה היה הגורם העיקרי להישארותה של בני ריינה בליגה אשתקד, אך העונה הוא התקשה לשחזר את אותה יכולת וסיפק ארבעה שערים לצד שני בישולים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully