וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול יתחיל בהכנות לעונה הבאה, מרבית הזרים של נתניה יוחלפו

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 9:56

חוזהו של המאמן ששוב גרף מחמאות יוארך עם הבטחת ההישארות. אנו יישאר, אך מלבדו צפויים שינויים. התלבטות לגבי חבדגיאני וזלאטנוביץ'

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה 2:0/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שבת) אצל אנשי מכבי נתניה אחרי הניצחון 0:2 נגד מכבי פתח תקוה, שהבטיח סופית, גם אם לא מתמטית, את הישארותה של הקבוצה בליגה. כשנותרו שלושה מחזורים לסיום, רחוקה נתניה שמונה נקודות מהקו האדום, ונראה שמשימתה הושלמה.

מי שזכה שוב להרבה מאוד מחמאות הוא המאמן מרקו בלבול, שקיבל מטרה אחת ברורה ומוצהרת עם הגעתו והיא להשאיר את הקבוצה בליגה. אחרי מפח הנפש ושיברון הלב בהפסד בחצי גמר הגביע, אחרי 120 דקות ביום רביעי האחרון, הצליח בלבול להרים את שחקניו, גם בפן הפיזי ובעיקר בפן המנטלי, כשהקבוצה הציגה אמש את אחד ממשחקיה הטובים העונה וידעה לקחת שלוש נקודות חשובות מאוד. זה היה משחק הליגה השלישי של בלבול מאז הגעתו ובמאזנו שלושה משחקים ללא הפסד, עם שבע נקודות מתוך תשע אפשריות - קצב צבירה מצוין לקבוצה שרק רצתה להימנע ממאבקי הירידה עד הסיום.

מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מאדריכלי ההישארות. בלבול/ברני ארדוב

ברגע שההישארות תובטח רשמית, יוארך חוזהו של בלבול גם לעונה הבאה, כאשר מאחורי הקלעים כבר החלו ההכנות. כבר עתה ברור שמרבית הזרים ישוחררו, ביניהם נסים אואמו, סטניסלב בילנקי ואברהים טאנקו, שאיבדו את מקומם מאז הגעת המאמן החדש. בוריס אנו צפוי להישאר, כאשר השניים שמתנדנדים הם איגור זלאטנוביץ', שמשחק אמנם קבוע מאז הגעתו של בלבול אבל מזה שנתיים הוא מעוניין לעזוב, והבלם הגאורגי הצעיר סאבה חבדגיאני, שהגיע בחלון בינואר ובמועדון רואים בו פוטנציאל גדול לקראת העתיד.

גם בגזרת הישראלים צפויים להיות שינויים כאלה ואחרים, אם כי בשלב זה לא התקבלו החלטות קונקרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully