וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקחים שצריך ללמוד, הטעות של חברו והמטרות: אושר דוידה מדבר

28.4.2024 / 10:00

שחקן מכבי ת"א התייחס לניצחון הקשה על ריינה ("היינו מהוססים, זה לא צריך לקרות לקבוצה כמונו"), השגיאה של רז שלמה ("תמיד אהיה הראשון שירים אותו") והיעד שסימן לעצמו: "רוצה להוכיח שמגיע לי לשחק כל שבוע, אני מסוגל להרבה יותר"

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

קל זה לא היה, אך מכבי תל אביב הצליחה לנצח אמש (שבת) 2:3 את בני ריינה ולעשות צעד נוסף אל עבר האליפות. אושר דוידה, שקיבל לאחרונה מקום של קבע בחוליית ההתקפה של רובי קין וכבש אמש את השער הראשון במשחק, התייצב במסיבת העיתונאים והתייחס ליכולת של קבוצתו והדרך שנותרה עד השגת התואר.

עם מה אתה יוצא מפה, עם שלוש הנקודות או עם זה שעשיתם פה משחק לא מספיק טוב?

"קודם כל אני לוקח את שלוש הנקודות, זה דבר ראשון. דבר שני, פתחנו את המשחק בצורה פנטסטית, היה 0:2, שיחקנו טוב. לא יודע למה, ירדנו אחורה אחרי ה-2:1 שלהם, היינו בדקות לא טובות. עשינו במזל את ה-1:3, ואז עשינו לעצמנו את החיים קשים במחצית השנייה, איבדנו ריכוז, 3:2, והיה קשה, הרבה בלגן, פאולים, כדורים ארוכים. זה מגרש קשה. לא היינו טובים כמו בשבוע שעבר, אבל קבוצות גדולות עוד יאבדו פה נקודות אז חשוב שניצחנו".

לא היתה שום סיבה לא להרגיש פה חוסר ביטחון, עם 4,000 צופים. מה גרם לכם לחוסר שקט כזה?

"זה הרגיש כמו אצטדיון ביתי בהתחלה. חוסר הריכוז הזה מהגול שקיבלנו גרם לכך שהיינו קצת מהוססים וזה לא צריך לקרות לקבוצה כמונו. אני מקווה מאוד שנלמד מזה לפעם הבאה".

שחקן מכבי תל אביב אושר דוידה. מאור אלקסלסי
"לא היינו טובים כמו בשבוע שעבר, אבל קבוצות גדולות עוד יאבדו פה נקודות". דוידה/מאור אלקסלסי

התחלתם עכשיו רצף של שלושה משחקים חוץ. אתה רואה בניצחון הזה משמעותי בהשגת התואר?

"זה עוד צעד. נשארו עוד חמישה משחקים, 15 נקודות בקופה, אז זה עוד צעד בדרך. אני שמח שניצחנו וחייבים להסתכל רק על עצמנו, יש עוד משחק חוץ קשה בשני ואחר כך משחק עונה. אני מאמין שעוד ניצחון ועוד ניצחון, ואז כבר נדבר אחרת".

איך התרשמת מריינה?

"כל הכבוד להם, כל משחק נגדם קשה. הם עושים בעיות לכולם וימשיכו לעשות בעיות".

אמרת משהו לרז (שלמה) על הטעות?

"הוא חבר טוב מאוד שלי, הרמתי אותו, זה קורה. בשני המשחקים האחרונים הוא היה הכי טוב בקבוצה. הפעם הוא עשה טעות, אין מה לעשות, הכל בסדר. החילוף שלו זה כדי לתת לו לנוח, לא קרה שום דבר. אני אהיה הראשון שירים אותו, תמיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רז שלמה, אושר דוידה שחקני מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
חברים טובים. דוידה ושלמה/מאור אלקסלסי

בשבוע שעבר יצאת קצת מתוסכל מזה שלא כבשת בשבוע שעבר. הפעם ראינו התפרצות רגשות גדולה מצידך.

"הרבה זמן לא יצא לי לכבוש. גם היום לא היה לי מצב בעיטה גדול, רק מלחץ שעשינו וטעות של השוער. אני שמח שזה קרה. הייתי מאוד שמח, היתה התפרצות רגשות. קיבלתי את המקום בהרכב לפני כמה משחקים וזה מה שאני רוצה - להמשיך להוכיח למאמן שאני צריך לשחק בכל שבוע. אני מסוגל להרבה יותר ומקווה שהיום זה מה שידחוף אותי קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully