וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתום על כל הרביעייה: צמד ושני בישולים למסי ב-1:4 של אינטר מיאמי

שיא הקהל נשבר גם באצטדיון של ניו אינגלנד, והארגנטינאי לא אכזב את הצופים בדרך לפער של 3 נקודות בפסגה. גם סוארס כבש, צפו בשערים. עבדה הפסיד

סיכום השבוע בספורט/ספורט1

הגעתו של ליאו מסי למסצ'וסטס שברה את שיא הקהל בכל הזמנים באצטדיון נוסף בארצות הברית, וכוכבה של אינטר מיאמי סיפק הצגה בלתי נשכחת ל-65,612 הצופים. הפנומן הארגנטינאי היה חתום על כל השערים ב-1:4 על ניו אינגלנד רבולושן, עם צמד ושני בישולים שפתחו פער של שלוש נקודות מסינסינטי בפסגת החוף המזרחי ב-MLS.

בן ארצו של מסי, תומאס צ'נקלאי, איים לקלקל את החגיגה כשהעלה את ניו אינגלנד ליתרון מהמם תוך 37 שניות משריקת הפתיחה, אך בדקה ה-32 הגיע שער השוויון של מסי שהשלים צמד בדקה ה-68 הודות למסירת עומק פנטסטית של סרחיו בוסקטס. בנחמין קרמאסקי כבש את השלישי בדקה ה-83 אחרי שבעיטה של מספר 10 נהדפה, ולואיס סוארס סגר 1:4 בסיומת יפה בדקה ה-89.

מסי הגיע לתשעה שערים ושבעה בישולים ב-MLS העונה, והוא פשוט רותח: בארבעת המשחקים האחרונים כבש שישה שערים ובישל עוד חמישה. הכוכב הפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה שאחראי ליותר משער אחד בחמישה משחקים רצופים.

הצמד של ליאו מסי

הבישול ללואיס סוארס

שחקן אינטר מיאמי ליאונל מסי חוגג עם לואיס סוארס. Maddie Meyer, GettyImages
מופע שערים. מסי וסוארס חוגגים/GettyImages, Maddie Meyer

עוד בארצות הברית הלילה, ליאל עבדה שיחק 84 דקות בהפסד של שארלוט 2:1 אצל ניו יורק סיטי, השלישי בארבעת המשחקים האחרונים של הישראלי וחבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully