וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם הריחו דם": הרגע הגדול ביותר של בית"ר ירושלים העונה

28.4.2024 / 8:05

שחקנים אמרו אחרי ה-1:5 מגשים החלומות על הפועל תל אביב: "חבל שנגמר, רצינו לכבוש עוד". וגם: המהלכים בסגל לעונה הבאה

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 5:1/ספורט1

הניצחון 1:5 על הפועל תל אביב אתמול (שבת) היה הרגע הכי משמח של בית"ר ירושלים העונה. מהבודדים בהם הקהל זוכה לסיפוק. מעבר להגעה כפסע מהבטחת ההישארות בליגה, אם על הדרך גורמים נזק גדול ליריבה המושבעת בתחתית, כולם מרוצים. או כמו שאמרו בבית"ר בסיום: "זה לא עוד משחק ולא עוד יום, זה יום שמקבע. כולם הריחו דם והלכו על זה בכל הכח, זאת עוצמה של קבוצה".

ברק יצחקי ירד למחצית מודאג מאוד. הוא דיבר עם השחקנים על מרכז השדה, על העזרה בצד ימין על סתיו טוריאל, על ההתנפלות על כדורים, ביקש לראות קבוצה אחרת לגמרי. אסיפה מאוד דומה לזאת שעשה בפתח תקוה בשבוע שעבר, אחרי מחצית חלשה. והאמת, לבית"ר היה את המזל לרדת להפסקה ביתרון 0:1 בשני משחקים שהיריבה הייתה טובה יותר, אך במחצית השניה היא מפרקת. שחקנים אמרו עם הירידה לחדר ההלבשה בסיום: "חבל שנגמר, היינו נותנים עוד כמה גולים, רקדנו".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. קובי אליהו
הרגע הכי גדול העונה. בית"ר ירושלים חוגגת בבלומפילד/קובי אליהו

הפועל תל אביב באמת רצתה, אך האיכות של בית"ר עשתה את ההבדל. כשירדן שועה, עדי יונה, דור מיכה, מיירון ג'ורג ואיסמעילה סורו נכנסו לזון - זה היה לא כוחות. בשער של סורו יציעי בית"ר רעדו, הם לא ידעו ממה לשמוח יותר: שער גדול או ריסוק של היריבה שמנגד. על הקווים, אופיר קריאף רק חיכה שיקראו לו לקחת חלק בטירוף. שחקנים מסבירים כי "הבנו שהם נשברו וזה היה הזמן ללחוץ על הדוושה, גם בשביל הקהל". נהוראי דבוש אפילו לא חשב שייכנס, וסיים עם שער גדול. משחק שמגשים חלומות לאנשים.

בית"ר עדיין לא הבטיחה רשמית את ההישארות, אך תנסה לעשות זאת במחזור הבא נגד מ.ס. אשדוד. במהלך השבוע יהיו הרבה דיבורים על הקשר בין ברק אברמוב לג'קי בן זקן, בין המועדונים ועל ההשפעה האפשרית של זה על המשחק, אך בבית"ר אומרים: "לא משנה מי ישחק, כולם יבואו לתת הכל". הפועל תל אביב תשחק כבר בשבת ואם לא תנצח, בית"ר תבטיח סופית את ההישארות, כך שברק יצחקי יוכל לתת הזדמנות לשחקנים רעבים שמשוועים לדקות משחק.

עוד בוואלה!

היסטורי: בית"ר ירושלים הביסה את הפועל תל אביב 1:5 בבלומפילד

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי. קובי אליהו
רבים הרימו גבה, אבל הוא צלח את המשימה הקשה. ברק יצחקי/קובי אליהו

בקרוב יתחילו בבית"ר לעבוד על העונה הבאה. הרצון הוא לראות את השוער מיגל סילבה נשאר, לצרף בלם זר נוסף לצד פלאמן גלאבוב ולשמור על אורי דהן. בנוסף, ישנה מטרה להחתים עוד קשר. לגבי מיירון ג'ורג', היכולת שלו גורמת להתלבטות גדולה לגביו וייתכן כי בסופן של דבר יישאר, אך ההחלטה עדיין לא התקבלה. פרד פריידיי יסיים דרכו במועדון.

ואי אפשר בלי להתייחס ליצחקי. הרבה הרימו גבה כשמונה והמאמן עצמו כל כך רצה שזה יקרה רק בעונה הבאה, אך מצב החירום שינה את התכניות. כשנשאל על רמת הלחץ סיכם: "זה לא היה פשוט. אני מאוד מחובר למועדון, הוא מאוד חשוב לי. לקחתי סיכון, מצד אחד אין לי הרבה ניסיון מבחינת האימון, אבל אחרי השיחות שלו עם אלמוג (כהן) לאורך תקופה ארוכה, ידעתי שזה הדבר הנכון לעשות, בטח בסיטואציה שקרתה למועדון. אנשים נמדדים ברגעים קשים ולקחת את זה לא היה פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully