וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עמד מאחורי הוויכוח בין קלופ לסלאח? זווית חדשה מסבירה

ג'יימי קראגר נתן את ההסבר שלו לתקרית בין מאמן ליברפול לחלוץ המצרי, אבל תיעוד של האירוע מהיציע מראה את הרגע שהצית את הכל

תקציר ה-2:2 של ליברפול בחוץ מול ווסטהאם/ספורט1

מי שחיפש דוגמאות לעד כמה קשה התקופה שעוברת על ליברפול, מצא את כל ההוכחות שהוא צריך אחרי 77 דקות במשחק מול ווסטהאם אתמול (שבת). מוחמד סלאח ויורגן קלופ, שני האנשים שאולי עשו יותר מכל צמד אחר כדי לדחוף את ליברפול לתקופת זוהר בשנים האחרונות, התווכחו על הקווים בזמן שהיריבה חגגה שער, כאשר ליברפול הסתפקה ב-2:2 מול ווסטהאם.

הצילום המקורי

"זו הייתה תמונה צורמת לראות את סלאח מתעמת בצורה כל כך בוטה עם קלופ", נכתב ב"ליברפול אקו", שמסקר בצורה אדוקה את המועדון, "והמצב הפך סוריאליסטי עוד יותר כאשר דארווין נוניייס היה זה שניסה להפריד והתנהג כשומר שלום.

"כשקלופ נכנס לשבועות האחרונים שלו לפני מינויו של ארנה סלוט ובאווייר סימני שאלה לגבי עתידו של סלאח, בהתחשב בכך שנותרו לו 12 חודשים בלבד לחוזה שלו, זה היה, למרבה הצער, רגע שמסמל שממחיש איך כל זה קורה קרוב תחת הבוס הנוכחי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
הפרידה כבר הופכת לטרגית. קלופ/GettyImages

הצילום מאחורי השער

סלאח מאיים: יהיה אש

אז מה הוביל לתקרית, שאחריה מוחמד סלאח הצהיר ש"אם אדבר, תהיה אש!"? על פי הפרשן ג'יימי קראגר, "הסיבה היחידה שהמאמן יהיה לא מרוצה במצב הזה, זה אם לשחקן לוקח יותר מדי זמן להתכונן לכניסה כמחליף". האומנם מדובר בהתנהלות חסרת חשק מופגנת של סלאח? המצרי נראה מוכן על הקווים לצד שני המחליפים האחרים שלצדו.

ייתכן שמה שהדליק את העימות בין השניים הייתה "לחיצת יד קרה" מדי של סלאח לעבר קלופ, בזווית צילום אחורים לתקרית שהועלתה ברשתות החברתיות. בכל מקרה, ברור שכך או כך - המתח היה קיים עוד לפני כן בין השניים, בין השאר אחרי שקלופ הוריד את סלאח לספסל בעקבות כושרו המאכזב. בינתיים מי שמשלמת את המחיר היא ליברפול הדועכת, וכמובן סלאח וקלופ, שככל הנראה יעזבו הקיץ בלי אליפות, עם טונים קצת צורמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully