וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי "גאה בשחקנים" ומודה: "תמיד רוצה עוד שערים, אין קשר להפועל"

מאמן בית"ר ירושלים חגג את הניצחון הענק על היריבה המרה שקירב אותו לעונה נוספת בליגת העל: "תמיד דורשים מהקבוצה לתת יותר, אבל לא צריך להסתנוור". מיכה: "כיף להיות חלק ממשחק היסטורי, אפשר לנשום"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 5:1/ספורט1

זה לקח קצת זמן, אבל הדברים תחת ברק יצחקי ואלמוג כהן התחברו בענק בבית"ר ירושלים עם שלושה ניצחונות ב-4 המשחקים האחרונים. הערב (שבת) היא רשמה את הניצחון הרביעי והגדול מכולם עם 1:5 מהדהד על היריבה המרה, הפועל תל אביב, בהפסד שהוריד את הקבוצה האדומה מתחת לקו האדום. בית"ר עלתה למאזן של 34 נקודות, התבססה במקום התשיעי ופתחה פער של 7 נקודות מהקו האדום, בדרך כנראה להבטיח בקרוב עונה נוספת בליגת העל עם חמישייה ראשונה אי פעם לרשת של הפועל תל אביב.

מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי סיכם את הניצחון הגדול: "תחושות טובות. הובלנו 0:1, אבל לא נכנסנו ממש טוב למשחק. אני מאוד גאה בשחקנים שלי, הם פשוט אלופים. המחצית השנייה הייתה הרבה הרבה יותר טובה. מול כל קבוצה אני תמיד רוצה עוד ועוד, אני דורש מהשחקנים שלי לתת יותר ולדחוף עד הרגע האחרון. אין קשר לזה שזאת הפועל תל אביב, על אף שזה חגיגי ובית"ר. רוצה להחדיר בשחקנים אופי של ווינרים. דור מיכה? מכיר אותו יותר טוב מכולם. חושב שדווקא במשחק הראשון עשיתי איתו טעות בעמדה. שמח בשבילו, הוא עשה שינוי".

על המשך הדרך יחד עם אלמוג כהן: "לא צריך להסתנוור. עדיין לא הבטחנו הישארות. גם אני וגם אלמוג חושבים על עתיד המועדון. הכדורגל נראה טוב, אבל זה תהליך לא קצר. שמח שבאתי למועדון שה-DNA שלו הוא כדורגל התקפי, מקווה שזה ימשיך ככה. יש לי ולאלמוג שילוב מצוין".

מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי. קובי אליהו
"תמיד רוצה עוד ועוד מהשחקנים, לא משנה מול מי". יצחקי/קובי אליהו

דור מיכה הוסיף: "היינו חלק ממשחק היסטורי, כיף להיות חלק מזה. המשחק היה כל כך חשוב לשתי הקבוצות, אז זה ניצחון סופר חשוב ויוקרתי מאוד. זאת תקופה לחוצה, לפני שבוע שיחקנו כשאנחנו נקודה רק מעל הקו האדום. עוד לא נשארנו רשמית בליגה, אבל אפשר לשחרר הרבה אוויר היום. יצחקי ואלמוג הביאו דברים אחרים לגמרי - הרבה יותר משחק לחץ, יותר הנעת כדור. זה מתאים לנו יותר כקבוצה לשחקנים, שמחים על כך מאוד".

דור מיכה, בית"ר ירושלים, לפני הישאם לאיוס, הפועל תל אביב. קובי אליהו
מרוצים מההגעה של יצחקי ואלמוג כהן. מיכה/קובי אליהו

מה נותר להן עד סיום העונה?

מ.ס. אשדוד: בית"ר ירושלים (חוץ, 6 במאי), הפועל תל אביב (חוץ, 11 במאי), הפועל ירושלים (בית, 18 במאי)

הפועל תל אביב: מכבי נתניה (חוץ, 4 במאי), מ.ס. אשדוד (בית, 11 במאי), הפועל חדרה (חוץ, 18 במאי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully