וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזיאה מיילס עבר ממכבי רמת גן להפועל תל אביב

27.4.2024 / 20:12

הפורוורד ששיחק בשורות הקבוצה מזיסמן, עובר לאדומים ויחזור לשתף פעולה עם סטפנוס דדאס שאימן אותו בהצלחה בהפועל חולון בעבר. בקבוצה ינסו שוב לצרף את ג'ו רגלנד מפרישטרי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.4/ספורט1

הפועל תל אביב ומכבי רמת גן הגיעו הערב (שבת) לסיכום על מעברו של הפורוורד אייזיאה מאיילס משורות הקבוצה מזיסמן אל האדומים. בתמורה למעבר תקבל רמת גן פיצוי כספי משמעותי. "אנחנו מודים לאייזיאה על התקופה היפה המשותפת שלנו יחד איתו. הוא בהחלט היה חלק חשוב בהצלחת הקבוצה. חווינו יחד רגעים יפים רבים ואנחנו בטוחים כי דרכינו עוד ישתלבו בעתיד", נכתב בהודעת רמת גן.

מיילס מושבת בימים אלה מפעילות בשל קרע ברשתית. המאמן סטפנוס דדאס אימן אותו בהצלחה בהפועל חולון והקשר ביניהם היה זה שהוביל בסופו של דבר למהלך. הוא מעמיד העונה ממוצעים של 13.4 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק.

ג'ו רגלנד, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
החיזוק הבא? ג'ו רגלנד/ברני ארדוב

במקביל ממשיכים בהפועל תל אביב לעשות מאמצים כדי לצרף רכז. אחרי הפסדה של פרישטרי בחצי גמר ליגת האלופות אמש, צפויים בקבוצה לעשות מאמץ נוסף להביא את ג'ו רגלנד שכיכב בהפועל חולון והפועל אילת. הגארד אנטוניו בלקני ששיחק בעבר בהפועל באר שבע והיה במגעים עם הקבוצה לא צפוי להגיע נכון לשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully