וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח חושב ש"יונייטד אחת הקבוצות המהנות לצפייה". האוהדים זועמים

מאמן השדים האדומים זעם על השיפוט ("לא זוכים מהם למזל") בתיקו עם ברנלי, אבל סיפק אמירה מפתיעה שגרמה לקהל לקרוא לפיטוריו. וגם, שני המאמנים שסומנו להחליפו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 1:1/ספורט1

למנצ'סטר יונייטד אין הרבה סיבות לאופטימיות לגבי עתיד המועדון. תחת אריק טן האח העונה, השדים האדומים הובכו והודחו משלב הבתים של ליגת האלופות במקום האחרון, בגביע הליגה ראו את היריבה המרה ליברפול מניפה והנחמה היחידה היא גמר הגביע האנגלי מול מנצ'סטר סיטי, שם יתקשו מאוד להשיג את התואר היחיד שלהם העונה. אתמול (שבת) המאבק שלהם על כרטיס לאירופה בעונה הבאה חטף מכה בתיקו ביתי עם ברנלי ב-1:1 שאמנם היה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד בפרמיירליג, אך היכולת, הטעויות ובעיקר שפת הגוף של השחקנים והמאמן לא משאירים טיפת ספק - יונייטד צריכה שינוי מהותי בקיץ הקרוב.

הקבוצה של המאמן ההולנדי נמצאת במקום השישי המוביל לקונפרנס ליג, אך שש נקודות מטוטנהאם החמישית, לה שני משחקים חסרים, ורק נקודה מניוקאסל שנראית בכושר טוב ממנה לאחרונה. עם הכדורגל הרע של יונייטד והמאבקים מאחורי הקלעים באולד טראפורד, באנגליה מדווחים שקבוצת הפאר צפויה לפטר את טן האח בסוף העונה, ללא קשר לאפשרות של זכייה בגביע, כששני המועמדים הסופיים להחליפו הם תומאס טוכל וטיאגו מוטה.

בינתיים, גם אחרי עוד תצוגה רעה של שחקניו, טן האח ממשיך בשלו ומאשים את השופטים: "זה היה שילוב של מזל רע ושלא זכינו למזל מהשופטים בשבועות האחרונים. שרקו לכל כך הרבה פנדלים נגדנו, למה אין המשכיות? למה השופטים לא דואגים לשרוק בצורה זהה?".

ההולנדי המשיך, ועל אף שהודה כי הקבוצה שלו "עשתה טעויות רבות", סיפק אמירות מפתיעות ותמוהות מאוד: "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו במראה. צריך לקחת אחריות, גם השחקנים וגם המאמן. אנחנו יוצאים מתוסכלים ממשחק כזה, לא קרובים להיות בעמדה להתחרות על האליפות גם בעונה הבאה. אנחנו אחת הקבוצות היותר דינמיות ומהנות לצפייה בליגה ברגע הזה. אנחנו יוצרים הרבה מצבים ומשחקים כדורגל חיובי".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
ברונו פרננדש מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
התסכול גדול מאוד ביונייטד. פרננדש/GettyImages

אוהדי השדים האדומים הגיבו לאמירות של מאמנם ברשתות החברתיות וקראו לראשי המועדון לפטר אותו: "אין שיטת משחק, זה לא משנה מה השופטים עושים רע. קשה להאמין שמשהו תחת טן האח יכול להשתנות בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully