וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ התעמת עם סלאח: "סגרנו את זה". המצרי רתח: "אם אדבר תהיה אש"

האדומים שוב ספגו, מאבק האליפות נראה אבוד והמאמן התעמת עם הכוכב. גאקפו הודה אחרי ה-2:2 אצל ווסטהאם: "זה לא בלתי אפשרי, אבל יהיה מאוד-מאוד קשה"

תקציר ה-2:2 של ליברפול בחוץ מול ווסטהאם/ספורט1

ליברפול הגיעה למחזור ה-34 בפרמיירליג עם תקוות קטנות לקאמבק מהולל שיחזיר אותה למאבק האליפות, אבל המומנטום השלילי שלה נמשך והיום נדמה שגם האופטימיים ביותר בקרב אנשי המועדון, כבר מבינים שהסיפור די גמור. הקבוצה של יורגן קלופ חזרה מפיגור ליתרון בחוץ נגד ווסטהאם, אבל ספגה שוב והסתפקה ב-2:2.

זה היה משחק הליגה השמיני ברציפות בו האדומים סופגים הפרשן מארק וורברטון, שאימן בשנים האחרונות את ריינג'רס, נוטינגהאם פורסט וק.פ.ר, אמר ב-BBC: "חייבים להציב סימני שאלה בנוגע להגנה של ליברפול, ולאופן בו היא היא אפשרה חופש כזה לג'רוד בואן שכבש ובישל".

קודי גאקפו שפתח בחוד, אמר: "זו לא התוצאה שרצינו, באנו לכאן כדי לקחת 3 נקודות. שיחקנו טוב, שלטנו - וספגנו. קשה לחזור מפיגור ובכל זאת הצלחנו להפוך, אבל היינו צריכים להישאר רגועים ולא לספוג, ולא הצלחנו".

צפו בתקרית בין סלאח לקלופ

ההולנדי הוסיף: "מאבק האליפות? המצב מאוד קשה. אם ארסנל תנצח היא תפתח פער של 5 נקודות ולסיטי יש משחקים חסרים... זה קשה מאוד - לא בלתי אפשרי - אבל מאוד מאוד קשה".

באנגליה עסקו הרבה בכניסה של מוחמד סלאח כמחליף, אחרי שווסטהאם השוותה ל-2:2 בדקה ה-77. קלופ החליט לספסל את המצרי בתחילת המשחק וכשקרא לו להיכנס, נראה היה שהכוכב הממושך את הזמן ומרגיז את המאמן. בין השניים נרשמו חילופי דברים וקלופ נראה מאוד כעוס.

המאמן הסביר בעצמו בסיום המשחק: "אני לא אגיד מה נאמר שם בינינו, אבל דיברנו על זה כבר בחדר ההלבשה וזה סגור. מירוץ האליפות? אני לא בדיוק במקום לדבר על כך למען האמת. היינו חייבים לנצח פה, אנחנו יודעים את זה, ולא עשינו את זה".

"הסיבה היחידה שמאמן יתעצבן במצב כזה, היא שלשחקן לוקח יותר מדי להתארגן", צייץ שחקן העבר של הקבוצה, ג'יימי קארגר. וורברטון הוסיף בשידור: "לא בדיוק ראינו מה הלך שם, אבל יש הרבה תסכול. אני יכול להגיד שהספסול של סלאח הוא צעד משמעותי של קלופ".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
הפרידה כבר הופכת לטרגית. קלופ/GettyImages

סטיבן וורנוק ששיחק בליברפול ומשמש היום כפרשן, הוסיף: "אלו מראות לא טובים, של שני אנשים עם חשיבות גדולה ושווה בשביל הקבוצה. הקשר ביניהם חייב להתבסס על כבוד. סלאח קצת נדחק הצידה וזה נראה שיש התנגשות אגו בין שניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully