וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב פנאתינייקוס חושש: "יהיה קשה יותר ללא אוהדים בבלגרד"

קנדריק נאן טוען כי היעדר הקהל יעניק למכבי ת"א יתרון: "נצטרך למצוא בעצמנו את האנרגיות". ביוון הסכימו: "מכבי כבר רגילה"

סיכום השבוע בספורט/ספורט1

אחרי שכל אחת משתי הקבוצות ניצחה באואקה, הסדרה הלוהטת בין מכבי תל אביב ופנאתינייקוס עוברת בשבוע הבא לבלגרד. ביום שלישי "תארח" מכבי תל אביב את משחק מספר 3 בפיוניר, ובעוד הצהובים מקווים לקבל אישור להכניס אלף אוהדים, לכל ברור כי רוב היציעים יהיו ריקים.

ביוון משוכנעים כי מדובר ביתרון של מכבי תל אביב - היא כבר התרגלה לשחק בתנאים כאלה, בעוד פאו רגילה ל-19 אלף איש באואקה, ולמשחק חוץ קצת יותר סטנדרטיים. "יהיה קשה יותר ללא אוהדים", טען הכוכב קנדריק נאן. "לא יהיו לנו אוהדים שרופים ונצטרך למצוא בעצמנו את האנרגיות. לא יהיה קל. האווירה במשחק השני היתה הכי טובה שחוויתי באואקה".

מי שניצח את המשחק השני כמעט בכוחות עצמו היה קוסטס סלוקאס, לשמחתו של הסקורר האמריקאי: "הוא לקח אותנו לרמה אחרת לגמרי. הוא היה בשיאו והיינו זקוקים לזה". אדם נוסף שנתן לפאו זריקת אנרגיה היה הבעלים דימיטריס ינאקופולוס, שהגיע לאולם הביתי לראשונה זה שנתיים. "זה היה גדול", אמר נאן. "זה מראה שהוא תומך בנו ומאמין בנו".

בוזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography, אתר רשמי
היעדר הקהל - יתרון לצהובים? קולסון/אתר רשמי, Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

"מכבי כבר למדה להתמודד עם היעדר אוהדים", הוסיפו באתר "ספורט FM", "היא לא הפסידה שם מאז ה-21 בדצמבר. יכול להיות שלפאו יהיה קשה יותר להתאקלם, לאור הדציבלים הגבוהים באואקה". על יחסי הכוחות נכתב: "שאלת ווייד בולדווין תכריע. בלעדיו, קשה להאמין שמכבי תוכל לנצח שני משחקים. למרות איכותו של לורנזו בראון, ספק אם יוכל לשאת על גבו את כל המשקל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully