וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הצפינה כבר אמש. אין הפתעה בסגל של קין

27.4.2024 / 10:39

הצהובים רצו הכנה נוחה יותר למשחק החוץ מול ריינה. יונתן כהן, אדו ובונדוסו שוב בחוץ, ארבעת השחקנים שבסכנת צהובים אמורים לפתוח (17:00, ספורט4)

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

ארבעה שחקנים של מכבי תל אביב יהיו אחר הצהריים (שבת, 17:00, ספורט4) בסכנת צהובים במשחק מול מכבי בני ריינה. לאנריק סבוריט ולרוי רביבו יש שמונה כרטיסים צהובים, ולדור פרץ ומילסון ארבעה כאלה. אם מישהו מהם יקבל צהוב במשחק החוץ בנוף הגליל היום, הוא יחמיץ את המשחק הבא של מכבי תל אביב בדוחא מול בני סכנין. למרות זאת, כל הארבעה אמורים לפתוח אצל רובי קין.

מי שיחזור מהשעיית צהובים הוא ערן זהבי וקרוב לוודאי שקין יפתח איתו במקום דור תורג'מן. זהבי ישוב לסגל ומי שייצא הוא יונתן כהן, שהתלבש במחזור הקודם אחרי הרבה זמן שישב ביציע, אבל לא זכה לדקת משחק מול הפועל חיפה. האירי השאיר בחוץ גם את הקבועים שנגרעים באחרונה קיקו בונדוסו והנרי אדו לצד הפצועים יוריס ואן אובריים, דרק לוקאסן ושרן ייני.

מכבי תל אביב נוהגת לנסוע למשחקי חוץ רק ביום המשחק כאשר הקבוצה תמיד מתכנסת בבוקר בקרית שלום ונוסעת לבית מלון מהצהריים. בשל העובדה שהמשחק היום מתחיל מוקדם והנסיעה למשחק החוץ בצפון ארוכה, הוחלט במועדון שכבר אמש ייצאו השחקנים לבית מלון בצפון ויתכוננו היום מהבוקר למשחק ללא צורך בנסיעה ממושכת.

שחקני מכבי תל אביב דור פרץ, מילסון. אריאל שלום
ימשיכו ב-11 חרף סכנת הצהובים. פרץ ומילסון/אריאל שלום

למעלה מ-4,000 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק ויתמקמו בשלושה יציעים בנוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully