וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצויים, המועמד שנפל והברכה מקלופ: ליברפול נערכת להגעת סלוט

המרסיסיידרס ישלמו לפיינורד 9 מיליון ליש"ט, לאחר "שלא אהבו את הניסיון של אמורים ללחוץ עליהם". קלופ: "זה הג'וב הטוב בעולם"

תקציר ליגה אנגלית: אברטון - ליברפול 0:2/ספורט1

ארנה סלוט מתקרב מתמיד להפוך באופן רשמי למאמנה החדש של ליברפול. ב"אתלטיק" דווח אמש (שישי) כי המועדון האנגלי הגיע לסיכום עם פיינורד בנוגע לפיצויים תמורת שחרורו של המאמן בן ה-45, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות אבל יגיע לאנפילד בעונה הבאה. לפי "סקיי", ליברפול תשלם כ-9 מיליון ליש"ט.

בבריטניה טענו כי רובן אמורים היה המועמד המוביל לאחר שצ'אבי אלונסו החליט להוציא עצמו מהמירוץ, אולם "החזון העתידי שלו לא התאים לסגל, ובמועדון לא אהבו את הניסיון שלו ללחוץ כשהחליט לנהל משא ומתן גם עם ווסטהאם. בליברפול החליטו שסלוט מתאים יותר מבחינת כדורגל, וגם מבחינת האופי".

קלופ נשאל על המועמדות של סלוט אמש ואמר: "אני לא יודע דבר, אני לא מעורב בתהליך הזה, אבל אני אוהב את הצורה בה הקבוצות שלו משחקות ומכל שה ששמעתי, הוא בחור טוב. זה הג'וב הטוב בעולם".

מאמן פיינורד ארנה סלוט. Andre Weening/BSR Agency, GettyImages
נותר רק אישור רשמי. סלוט/GettyImages, Andre Weening/BSR Agency

"מליברפול לפיינורד זו קפיצה גדולה", ניתח ג'יימי קראגר, "אבל אין ספק שארנה מאמן מצוין עם רקורד מצוין. נראה איך הוא יסתדר". מומחה הכדורגל ההולנדי של "סקיי" מרסל ואן דר קראן הוסיף וניתח: "זה היה רק עניין של זמן עד שאחת האנגליות הגדולות תסתער עליו. הוא מרשים לא רק בתוצאות, אלא גם בסגנון ההתקפי שלו, שמזכיר את פפ גווארדיולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully