וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא עשיתי הכי טוב שאני יכול. מקדיש את המדליה לחטופים"

26.4.2024 / 21:17

ארטיום דולגופיאט לא מסתפק במדליית הכסף באליפות אירופה, ומבטיח: "אגיע מוכן לאולימפיאדה. מודה לכל מי שהיה איתי, עם ישראל חי"

ארטיום דולגופיאט מגיב לזכייתו במדליית הכסף בתרגיל הקרקע באליפות אירופה/איגוד ההתעמלות

"מצד אחד אני מאוד שמח שלקחתי מדליה, מצד שני הרגשתי שלא עשיתי הכי טוב שאני יכול". ארטיום דולגופיאט לא מרשה לעצמו לשמוח עד הסוף אפילו ממדליית כסף, אבל עם כזו שאיפה למצוינות, יש מקום רב לאופטימיות לקראת הופעתו של המתעמל הישראלי במשחקים האולימפיים בפריז בקיץ הקרוב.

דולגופיאט נוטה תמיד לומר שאם הוא חש בסיום התרגיל שנתן 100% מעצמו, הוא חי בשלום עם כל מדליה שיקבל, אז גם הערב לא חרג מדרכו. כשהוא עונד את דיסקית החטופים יחד עם המדליה בה זכה היום (שישי) בתרגיל הקרקע באליפות אירופה בהתעמלות, דולגופיאט אמר: "נשארו עוד מספר חודשים עד האולימפיאדה ואני מבטיח לעבוד בכל הכוח ולהגיע הכי מוכן שאני יכול. אני רוצה להודות לצופים, לכל מי שהיה איתי באותו רגע, ולהקדיש את המדליה הזאת לחטופים שלנו ולכל עם ישראל. עם ישראל חי!".

ארטיום דולגופיאט סגן אלוף אירופה. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
ממשיך לעשות היסטוריה. ארטיום דולגופיאט עם מדליית הכסף/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP
ארטיום דולגופיאט בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
דולגופיאט בתרגיל הגמר/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP

דולגופיאט סיים במקום השני, כפסע מאלוף אירופה, לוק ווייטהאוס הבריטי שרשם ציון של 14.866. לישראלי היו חסרות 33 מאיות בלבד כדי לעמוד בראש הפודיום, אבל גם 14.833 הנקודות שקיבל על הביצוע הנהדר שלו מהוות סיבה טובה לחלום בגדול לקראת משחקי פריז, לשם יגיע כמובן כאלוף האולימפי המכהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully