וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ ניצחה בדרבי ותפגוש את רמה"ש בגמר הפלייאוף

האלופה המכהנת גברה 33:35 על יריבתה העירונית הפועל, ותנסה לזכות באליפות ה-18 בתולדותיה על חשבון מחזיקת הגביע שתחפש זכייה ראשונה והשלמה של דאבל היסטורי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.4/ספורט1

א.ס רמת השרון, מחזיקת גביע המדינה, מול האלופה המכהנת מכבי ראשון לציון - זהו גמר פלייאוף ליגת העל בכדוריד, לאחר שהצהובים גברו היום בדרבי 33:35 (14:13) על הפועל ראשון לציון, והשלימו ניצחון 1:2 בסדרת חצי הגמר.

רמת השרון, בהופעתה השנייה בגמר פלייאוף, תרצה לעשות היסטוריה, לזכות בפעם הראשונה באליפות המדינה ולהשלים דאבל. מכבי ראשל"צ תנסה לשמור את הצלחת אצלה לעונה נוספת ולזכות בתואר האליפות ה-18 בתולדותיה - שיעשה גם שיוויון במאזן תארי האליפות מול היריבה העירונית הפועל. סדרת הגמר, בשיטת הטוב מ-5 משחקים, תצא לדרך ביום שלישי באולם אורנים ברמת השרון. המשחק השני יתקיים ביום שישי לאחר מכן ב'בית מכבי'.

השתיים שסיימו בשני המקומות הראשונים בליגה הסדירה נפגשו מספר פעמים בשנים האחרונות, בסדרות רבע וחצי גמר פליאוף. ידה של הצהובה הייתה תמיד על העליונה, אבל מעולם השתיים לא נפגשו בסדרת גמר. הסדרה האחרונה, בשנה שעברה, בחצי הגמר הייתה זכורה במיוחד - רמת השרון הגיעה כפייבוריטית עם יתרון ביתיות, אבל מכבי ראשל"צ ניצחה בה 1:3 - עם הופעות פנומנאליות של ירמי סידי, כולל שני ניצחונות באולם ברמת השרון. העונה כל 3 המפגשים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות של רמת השרון, פעמיים בבית מכבי 35:32 ו-34:31, ופעם נוספת 24:29 באורנים.

פאבל אטמן, מכבי ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
פאבל אטמן/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

כאמור היום, בסדרה שנפתחה בניצחון צהוב - 25:28 (בזכות מהפך בשתי הדקות האחרונות), נמשכה בשיוויון שהשיגה הפועל במשחק השני עם ניצחון 29:34 - הושגה הכרעה. זה גם היה הניצחון החמישי העונה של הצהובים על האדומים בשישה משחקי דרבי. הניצחון היום של מכבי גם קטע רצף ונתון מדהים - בכל 4 העונות האחרונות שבהן התקיים פליאוף - זו שסיימה במקום השלישי את העונה הסדירה - הייתה גם זו שזכתה באליפות בתום הפליאוף. זה קרה פעמיים עם מכבי ראשל"צ בעונה שעברה וב-2021, ועם הפועל אשדוד בעונות 2022 ו-2019 (2020 כזכור הופסקה הליגה עם פרוץ הקורונה). הפועל ראשל"צ שסיימה שלישית בעונה הסדירה לא המשיכה את הרצף הזה.

הבקיעו למכבי ראשון לציון: ירמי סידי 9, פבל אטמן, איוון קראצ'יץ' ונדב ניזרי 7 כ"א, גל עזריאל וגיא גרא 2 כ"א, אביב לייפר 1. עצירות שוערים: גרדימיר צ'נבסקי 9, טל אליוכין 1.

הבקיעו להפועל ראשון לציון: אמיר שניידר 7, רועי ליבגוט וגונן בן אור 5 כ"א, תומר בודנהיימר 4, אולג אסטרשפקין, ליאור גורמן ומרקו מאטיץ' 3 כ"א, שי נתן 2, נמניה פריבאק 1. עצירות שוערים: אלכס מרקלאו 13/31 ב 42%, לאור קפלן 3. שפטו דור לרון ומתן לינדנבאום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully