וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא מוקי הפסיד בקרב על הארד, טוהר בוטבול הודח בשמינית הגמר

המדליסט האולימפי מטוקיו נוצח בקרב האחרון בבית הניחומים, סגן אלוף אירופה ב-2021 סיים את דרכו בזאגרב בתום הקרב השני שלו. אכזבה לגילי שריר שהייתה פייבוריטית לזהב

סיכום השבוע בספורט/ספורט1

היום השני של אליפות אירופה בג'ודו הנערכת בזאגרב הסתיים הערב (שישי) ללא מדליות למתחרים הישראלים. שגיא מוקי הגיע הכי רחוק, אך הפסיד בקרב על מדליית הארד. טוהר בוטבול היה הנציג הנוסף בגברים והוא הודח בשמינית הגמר, בנשים נרשמה אכזבה גדולה כאשר גילי שריר נכנעה בקרב הראשון שלה וכמוה גם מאיה גושן הודחה זמן קצר אחרי שעלתה על המזרן, יממה אחרי מדליות הארד של תמר מלכה ותמנע נלסון לוי. ענבל שמש נכנעה והודחה בשמינית הגמר.

גברים
עד 73 ק"ג

טוהר בוטבול, שב-2021 זכה במדליית כסף באליפות אירופה, העפיל אוטומטית לסיבוב השני ובקרב הראשון שלו פגש את הטורקי בילאל צ'ילוגלו. לאחר 6:45 דקות בקרב, בוטבול הפיל את צ'ילוגלו אל הקרקע וניצח, בסיום הקרב השניים לחצו ידיים. בשמינית הגמר נכנע בוטבול לחריסטוב הבולגרי בניקוד זהב וסיים את דרכו בתחרות.

עד 81 ק"ג

שגיא מוקי החל את דרכו היישר מהסיבוב השני ובקרב הראשון ניצח את גליסון האירי והעפיל לסיבוב הבא, שם ציפה לו מפגש עם מיכאילו סבידראק. מוקי הכניע את האוקראיני תוך 45 שניות ובקלות העפיל לרבע הגמר. לצערו, הוא ספג איפון מאספוסיטו האיטלקי. מוקי נשר לבית הניחומים ושם גבר על אטילה אונגברי ההונגרי, שנפסל בעונשים. מוקי הפסיד בווזארי לטורקי ודאט אלבאירק, פספס את מדליית הארד וסיים במקום החמישי.

שגיא מוקי ג'ודוקא ישראלי בפעולה. DAMIR SENCAR/AFP, GettyImages
סיים במקום החמישי. שגיא מוקי/GettyImages, DAMIR SENCAR/AFP

נשים
עד 63 ק"ג

גילי שריר, המדורגת שישית בעולם והמדורגת הבכירה בתחרות, רשמה אכזבה גדולה כאשר הפסידה לספרדיה כריסטינה קבאנה פרס וסיימה את דרכה כבר בסיבוב השני, בתום הקרב הראשון שלה. היה זה ניצחונה הרביעי של פרס על שריר בחמישה קרבות ביניהן.

עוד באותה קטגוריה, ענבל שמש פגשה בסיבוב השני את דאלי לילואשווילי הרוסיה לקרב שנמשך 9:41 דקות, בסיומו שמש התשושה השיגה ווזארי והעפילה לשמינית הגמר. בשלב הזה, דנה פול הגרמנייה השיגה ווזארי לאחר שהקרב נכנס לניקוד זהב, והדיחה את שמש.

עד 70 ק"ג

מאיה גושן החלה את דרכה בסיבוב הראשון מול סבינה גרצ'אק ההונגריה וסיימה את דרכה בתחרות בסיום הקרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully