וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חשבתי שאגיע למספרים כאלה העונה. מרגיש אחריות גדולה"

26.4.2024 / 11:00

הסטטיסטיקה ההתקפית המרשימה, התחושות לפני הישורת האחרונה של העונה ("מגיעים עם סכין בין השיניים לכל משחק") והאמירות המזלזלות גם מצד חיפה ("ההתרכזות בהם לא עושה לנו טוב"). לפני ריינה, דור פרץ ומכבי ת"א מבינים: "זה זמן לקחת כל נקודה"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

דור פרץ אולי זוכר לטובה את המפגש האחרון מול בני ריינה, אבל במכבי תל אביב ממש לא יכולים להתרווח ולהרגיש נינוחים לקראת המשחק מחר (שבת, 17:00, ספורט4). פרץ כבש צמד במפגש החוץ מול ריינה לפני קצת יותר משלושה חודשים, אבל המשחק הסתיים בתיקו כשם שהסתיים גם המפגש הביתי מול הקבוצה של שרון מימר בתחילת העונה בבלומפילד.

מכבי תל אביב לא ידעה לנצח את הקבוצה המפתיעה של העונה ואם תמרור האזהרה האישי שלה לא מספיק, באו שני הניצחונות של ריינה על מכבי חיפה ממש באחרונה וקבעו בהחלטיות, מדובר ביריבה קשה במיוחד.

דור, זה לא זמן שמאפשר לאבד נקודות. איך אתם חוזרים מריינה עם 3 נקודות וממשיכים לשמור על פער גבוה ממכבי חיפה?

"לנו יש את האחריות שלנו, להביא את עצמנו בצורה מקסימלית. אנחנו יודעים שהיכולות הטובות שלנו מביאה אותנו לתוצאות טובות לאורך העונה. נצטרך להתאים את עצמנו גם ליכולות שלהם בהגנה ובהתקפה. זה לא הזמן לאבד נקודות, זה זמן לקחת כל נקודה ולהחזיר אותה הביתה".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
עונת שיא. דור פרץ/אריאל שלום

יש אצלכם פער בין משחקי הבית למשחקי החוץ. רק במחזור שעבר הפסדתם בטרנר לבאר שבע. מה הדגשים לקראת משחק כזה?

"אני חושב שאין לנו שום תירוץ להיאחז בו. המגרש שם מצוין ואנחנו צריכים להתכונן כמו שצריך כדי להשיג בו את הנקודות. צריך לקחת אחריות, אין שום דבר אחר".

לריינה יש זרים מאוד משמעותיים העונה.

"מגיע להם פרגון על העונה שהם עושים. הם עשו שלושה ניצחונות בפלייאוף מול יריבות קשות. נצטרך להגיע במיטבנו כדי לנצח. להיות אגרסיביים, נחושים ומרוכזים בהתקפה".

יש חשש שלא תבואו עם סכין בין השיניים אחרי הניצחון הקל על הפועל חיפה?

"התחושות הן סובייקטיביות. כל אחד בא עם תחושה מהבית, אבל אנחנו פה מבינים שאנחנו במאני טיים ושאין אפשרות להוריד עכשיו רגל מהגז. הסכין בין השיניים נשאר מעכשיו ועד סוף העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דור פרץ מכבי תל אביב לצד רועי שוקרני מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
מוקש. פרץ במפגש החוץ הקודם מול ריינה/מאור אלקסלסי

נשארו שישה משחקים עד סוף העונה. איך נראה היומיום שלכם?

"היומיום נראה בדיוק כמו שהוא נראה לאורך כל העונה. ההשקעה של הצוות, של השחקנים - הכל אותו דבר. יש לנו מטרות להשיג ואנחנו מאוד קרובים לסוף העונה. זה הזמן לדחוף עוד צעד קדימה ולתת עוד אקסטרה מסוימת של סוף עונה".

אתה מרבה להבקיע שערים העונה. עד עכשיו כבשת 17 שערים בכל המסגרות. דמיינת עונה כזאת ברמה האישית?

"עדיין אי אפשר לסכם את העונה. אולי לא חשבתי שאגיע למספרים כאלה העונה כי בקיץ לא ידעתי איזה מאמן יגיע לכאן ובאיזה תפקיד הוא יציב אותי על המגרש. אני מרגיש את האחריות כמו שכל שחקן אחר מרגיש פה אחריות לתת הכל עד סוף העונה. אני רוצה לעשות את המיטב כדי שנעמוד במטרות".

יש תחושה שמנסים לגמד את ההישגים שלכם העונה. זו תחושה שיוצאת גם מתוך מכבי חיפה. מה דעתך על זה?

"אני לא מודע לדברים האלה, אבל אני חושב שאנחנו צריכים להתמקד במה שאנחנו עושים. אפשר להגיב על מה שאומרים עלינו באותו מטבע, אבל התפקיד שלנו הוא לעמוד במטרות ובכל משחק לעשות את המיטב כדי לנצח. חוץ מזה, ההתרכזות במכבי חיפה לא עושה לנו טוב. כשאנחנו מתמקדים בשלנו, אנחנו במיטבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully