וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן ב-NBA? "לברון לא יזכה באליפות כל עוד יוקיץ' בסביבה"

אחרי עוד יתרון שהלך לאיבוד ועוד הפסד לדנבר, הלייקרס שוב "נראים ממוטטים", ג'יימס שוב פאסיב-אגרסיב ועוקץ את חבריו, הוא ושאר כוכבי העשור הקודם "מאבדים את מקומם"

סיכום השבוע בספורט/ספורט1

לברון ג'יימס התחרה במשך שנים בגולדן סטייט הגדולה והצליח לגבור לא פעם על קבוצות גדולות ומוכשרות יותר, אבל קשה להיזכר בקבוצה כמו דנבר הנוכחית, שמסתמנת כמחסום כמעט בלתי עביר מבחינתו. אחרי הניצחון 105:112 הלילה (בין חמישי לשישי) שקבע 0:3 לנאגטס על הלייקרס בסיבוב הראשון, האלופה עומדת על רצף של 11 ניצחונות מול הסגולים-צהובים, וקרובים מאוד להדיח אותם בסוויפ זו השנה השנייה ברציפות.

ניקולה יוקיץ' וחבריו פשוט נראים גדולים על הלייקרס, בעיקר בכל מה שקשור לעומק ולקבוצתיות. גם הלילה, כמו בשני המשחקים הקודמים בסדרה, הלייקרס הובילו בפער דו ספרתי אבל שמטו אותו, וראו את דנבר משתלטת על העניינים בדקות המכריעות, בדרך לעוד סימון וי.

"דנבר היא אבא של הלייקרס. הם פשוט תפסו עליהם בעלות מבחינה פסיכולוגית. הם שברו לחלוטין את רוחם", כתב הפרשן סקיפ ביילס, וקנדריק פרקינס הגדיל לעשות כשקבע: "לברון לעולם לא יזכה בעוד אליפות, אלא אם יוקיץ' מתכנן פרישה מוקדמת".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
הפנים אומרות הכל. לברון/רויטרס

דנבר הפכה לקבוצה הראשונה אי פעם שמנצחת את לברון ב-10 משחקים רצופים, אבל ג'יימס שקלע 26 נקודות וחילק 9 אסיסטים, לא באמת היה הבעיה. שחקני המשנה שוב עשו את ההבדל, במשחק בו ארון גורדון מככב מצד אחד עם שיא אישי בפלייאוף (29 נקודות לצד 15 ריבאונדים), ומצד שני דיאנג'לו ראסל ורוי האצ'ימורה ממשיכים לאכזב, כשהראשון מסיים משחק שלם ללא נקודות, עם 0 מ-7 מהשדה.

גם אנתוני דייויס היה במיטבו עם 33 נקודות, אבל מול מכונה משומנת כמו דנבר זה פשוט לא מספיק. בשורה התחתונה, מתחילת הפלייאוף דייויס ולברון חיברו 176 נקודות משותפות, בעוד כל שאר שחקני הלייקרס יחדיו הגיעו ל-131.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ואחרי עוד משחק מאכזב של הצוות המסייע, לברון שוב נוקט בגישה הפאסיבית-אגרסיבית המוכרת שלו, ועוקץ את חבריו לקבוצה בדרך עקיפה. "אני ו-AD מבינים מה נדרש כדי לזכות באליפות, ויודעים כמה הכדורסל שאתה משחק צריך להיות קרוב לשלמות. זה לא דבר כל כך משוגע לעשות. זכיתי בארבע אליפויות, ובכל אחת מהפעמים שיחקנו כדורסל קרוב לשלמות. אז אני ו-AD מבינים את זה, אבל אני לא מרגיש כלום לגבי מי שלא שואף לשחק כדורסל כמעט-מושלם מהסוג הזה", אמר ג'יימס, ומיד עזב את מסיבת העיתונאים בהפגנתיות, כשנראה שהוא מכוון את הביקורת כלפי חבריו לקבוצה.

כמעט אף קבוצה לא חזרה מפיגור 3:0 ועברה שלב בפלייאוף, אבל הלייקרס עדיין טוענים שנותרה בהם אמונה. גייב וינסנט, שהיה חלק ממיאמי שמחקה פיגור 3:0 מול בוסטון בעונה שעברה, טוען ש"דברים משוגעים כבר קרו בעבר, ויקרו בעתיד. חשתי את זה על בשרי".

כך או אחרת, יש כבר מי שתוהה האם מדובר בסוף עידן ב-NBA: לברון ג'יימס על סף הדחה בסוויפ עונה שנייה ברציפות, סטפן קרי נותר בכלל מחוץ לפלייאוף, וקווין דוראנט לא רחוק מהדחה ונמצא בפיגור 2:0 בסיבוב הראשון, כשהוא מציג יכולת פושרת למדי. האם פלייאוף 2024 מסמן באופן סופי את חילופי הדורות בליגה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully