וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנהגתי בצורה מחרידה": קין מספר על הרגלי השתייה בשיא הקריירה

רוי קין, מכוכבי מנצ'סטר יונייטד שזכה כמעט בכל תואר אפשרי, חושף: "הייתי שותה בשבתות אחרי משחקים וממשיך בימים ראשון, שני ושלישי. ברביעי הייתי עוצר"

סיכום השבוע בספורט/ספורט1

רוי קין הוא אחד הפרשנים היותר חריפים ובוטים בתקשורת האנגלית, אבל מעל הכל הוא כוכב עבר שזכה בשבע אליפויות פרמיירליג, בארבעה גביעים באנגליה וגם בליגת האלופות בטרבל של מנצ'סטר יונייטד ב-1998/99. הבוקר (שישי) נחשף ריאיון איתו שבו הוא מתוודה על הרגלי השתייה החריגים שלו בימיו כשחקן פעיל, ועוד תחת המנג'ר אלכס פרגוסון.

לפי האירי בן ה-52, הוא בהחלט מאמין שאנשים יהיו בהלם לשמוע כיצד התנהג בין 1993 ל-2005, שנותיו הגדולות בקריירה ככוכב מנצ'סטר יונייטד: "אנשים אומרים שהייתי מקצוען, אבל בחלק מהזמן התנהגתי בצורה מחרידה. הייתי שותה בשבתות אחרי משחקים, בימי ראשון, שני, שלישי. מה הייתי שותה? בירה או כל משקה אחר שהיה. הגבול שלי היה בימי רביעי, אז הייתי עוצר".

רוי קין שחקן מנצ'סטר יונייטד. Clive Brunskill, GettyImages
"התנהגתי בצורה מחרידה". רוי קין/GettyImages, Clive Brunskill

גארי נוויל, חברו לקבוצה שמשמש גם כן כפרשן בכיר בבריטניה בשנים האחרונות, אמר לקין במהלך הריאיון שלו בפודקאסט של איאן רייט: "הסיבה שיכולת לעשות את זה היא כי הרבה שחקנים אחרים בקבוצה עשו את אותו הדבר בדיוק. הם כולם שתו, אבל היו בכושר".

נוויל המשיך וסיפר על כך שחל שיפור ניכר עם השנים, גם בשל אנשי מקצוע שצירפה מנצ'סטר יונייטד לצוות, אבל קין צחק: "בין 1996 לשנת 2000 הכל היה יותר מקצועי, אבל אני המשכתי לשתות. זה לא שינה אותי".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי קין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully