וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס מבטיחה: "נדמם על הפרקט בבלגרד, נגיע מוכנים"

בתקשורת דורשים מפאו "לעלות עם סכין בין השיניים", מיטוגלו משוכנע: "נגיע כדי לגמור עניין". פפאפטרו: "כעת הסדרה מתחילה"

סיכום השבוע בספורט/ספורט1

סדרת רבע גמר היורוליג המרתקת בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס נפתחה אמש (חמישי) מחדש, כשהיוונים הביסו את הצהובים 79:96 באואקה, וקבעו 1:1 לפני המשחק השלישי בבלגרד.

ביוון שיבחו את הצורה בה פאו הגיבה אחרי המכה שחטפה במשחק הראשון. "זו היתה זריקת החמצן לה המועדון היה זקוק", נכתב ב"גאזטה". "הדרך עדיין ארוכה, יתרון הביתיות עדיין של מכבי, אפילו אם היא תארח במגרש נייטרלי. 12 שנה עברו מאז שפנאתינייקוס היתה בפיינל פור ו-11 מאז שהיא השיגה ניצחון חוץ בפלייאוף. אנחנו מצפים לראות קבוצה שעולה לפרקט עם סכין בין השיניים. אין תירוץ לאדישות. זה יהיה שבוע ענק למועדון".

דינוס מיטוגלו אמר בסיום: "לא התחלנו היטב, וגם אני אחראי לכך, אבל הידקנו את ההגנה והפכנו את המשחק. יהיה שונה לגמרי בבלגרד, עם הרבה יותר מגע ותוצאה נמוכה יותר. נדמם על הפרקט, ננוח ונגיע מוכנים. המטרה שלנו היא לגמור את הסדרה, ואם צריך, נחזור לאתונה".

האקס פקטור אמש היה יואניס פפאפטרו, שהוסיף: "הגיע לנו לנצח, שיחקנו היטב, אגרסיבי, וכעת הסדרה מתחילה. צריך להתכונן לנצח בחוץ".

ג'ייק כהן מכבי תל אביב לצד קונסטנטינוס מיטוגלו פנאתינייקוס. Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography, אתר רשמי
יהיה חם בבלגרד/אתר רשמי, Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

מאמן הקבוצה לשעבר ריק פיטינו צייץ: "ניצחון גדול של פאו. סלוקאס, מיטוגלו ופפאפטרו היו מדהימים. והשחקן השישי - הקהל - היה לא ייאמן. בהצלחה בסרביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully