וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בחיים: אמביד ניצל מהרחקה, התפוצץ עם 50 נק' וניצח את הניקס

שיא פלייאוף של ה-MVP העניק לסיקסרס ניצחון 114:125 על הניקס וצימק ל-2:1 בסדרה. גם המג'יק ב-1:2 אחרי 83:121 מוחץ על הקאבס

שלוש סדרות שנפתחו ב-0:2 נמשכו הלילה (בין חמישי לשישי) ועד כה בשתיים מהן הקבוצות בפיגור חזרו לחיים. פילדלפיה נהנתה מהתפוצצות של ג'ואל אמביד בדרך לניצחון על הניקס, אורלנדו רשמה התפוצצות קבוצתית וגברה על קליבלנד. היחידה שלא הצליחה לחזור לחיים היא הלייקרס, שספגה הפסד נוסף לדנבר.

משחקי הלילה בפלייאוף:

אורלנדו (5) - קליבלנד (4) 83:121 (המג'יק צמצמו ל-2:1 בסדרה)
פילדלפיה (7) - ניו יורק (2) 114:125 (הסיקסרס צמצמו ל-2:1 בסדרה)
ל.א לייקרס (7) - דנבר (2) 112:105 (הנאגטס עלו ליתרון 0:3 בסדרה)

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Tim Nwachukwu, GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. אמביד/GettyImages, Tim Nwachukwu

פילדלפיה (7) - ניו יורק (2) 114:125 (הסיקסרס צמצמו ל-2:1 בסדרה)

ג'ואל אמביד שמע את הרינונים הקבועים על חוסר היכולת שלו להנהיג ולסחוף את קבוצתו בפלייאוף - והחליט שנמאס לו. ה-MVP המכהן סיפק את אחד ממשחקיו הגדולים בקריירה, המטיר על הניקס 50 נקודות ששוות שיא אישי בפלייאוף, והשאיר את קבוצתו בחיים אחרי שני ההפסדים שפתחו את הסדרה במדיסון סקוור גארדן.

אמביד היה הכוח המניע מאחורי הרבע השלישי הפנטסטי של הסיקסרס, בו ברחו ליתרון דו ספרתי, אחרי שצלף ברבע המדובר 18 נקודות ב-100 אחוז מהשדה. בסך הכל, אמביד סיים עם 13 מ-19 מהשדה ו-19 מ-21 מהעונשין, בתצוגה של דומיננטיות ששמורה לשחקנים גדולים באמת, כשהוא הופך לשחקן השלישי בלבד בכל הזמנים שמגיע ל-50 נקודות במשחק פלייאוף נגד הניקס. לצד ההצגה, אמביד היה חתום גם על רגע שנוי במחלוקת, כשברבע השני הפיל במכוון את מיטשל רובינסון בזמן ששכב על הפרקט. בהילוכים החוזרים נראית בבירור עבירה מסוכנת ולא ספורטיבית של אמביד, שלמזלו לא הורחק.

ג'יילן ברנסון הוליך את הניקס עם 39 נקודות ו-13 אסיסטים ושוב נראה בלתי עציר, גם ג'וש הארט המשיך לנפק מספרים מרשימים כשסיים עם 20, אבל זה לא מנע מהניקס הפסד אחרי רבע שלישי מוחץ לטובת פילי. בצד השני, טייריס מקסי סייע לאמביד עם 25 נקודות וגם קלי אוברה ג'וניור תרם את חלקם עם 15, למרות שהיה מעורב בתאונת דרכים רק לפני יומיים. בשורה התחתונה, אמביד הלוהט חגג והצהיר בסיום: "אנחנו לוקחים את הסדרה הזאת". האמירה הזאת תיבחן בהמשך.

שחקני אורלנדו מג'יק פאולו באנקרו, פרנץ ואגנר חוגגים. Rich Storry, GettyImages
התפוצצות. באנקרו חוגג עם ואגנר/GettyImages, Rich Storry

אורלנדו (5) - קליבלנד (4) 83:121 (המג'יק צמצמו ל-2:1 בסדרה)

המג'יק רגילים להציג הגנה משובחת, אבל בערב שבו הכל התחבר להם גם בצד ההתקפי, זה כבר ממש לא היה כוחות, והסתיים בהפסד הגבוה אי פעם של הקאבס במשחק פלייאוף. המשחק היה חד צדדי מתחילתו ועד סופו, כשאורלנדו עולה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, מגדילה אותו לקראת הירידה להפסקה ולא עוצרת גם ברבע השלישי שהסתיים ב-16:35 לטובתה, והביא אותה ליתרון שיא של לא פחות מ-43 נקודות.

פאולו באנקרו כיכב עם 31 נקודות ו-14 ריבאונדים, ג'יילן סאגס הוסיף 24 ופרנץ ואגנר תרם 15 ו-8 אסיסטים, במה שהפך לניצחון הפלייאוף הראשון של המג'יק זה ארבע שנים (וניצחון ביתי ראשון בפוסט-סיזן מאז אפריל 2011). הקאבס מנגד סיימו עם 39% בלבד מהשדה לצד 23.5% בלבד מחוץ לקשת. ג'ארט אלן הוביל אותם עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, קריס לוורט קלע 15 ודונובן מיטשל סיים ערב פושר עם 13 לצד 7 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully