וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שני זרים בלבד, הפועל גליל עליון תחפש להפתיע את הפועל חיפה

25.4.2024 / 17:56

משחקי הסיבוב השני מתקרבים לסיומם: החבורה של ברק פלג תארח בחדרה את האדומים מהכרמל (שישי, 13:45) אחרי שאנדרסון וסילבריו עזבו את ישראל. בחיפה ביקשו מהשחקנים להפגין נחישות ואגרסיביות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.4/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שישי, 13:45) במשחק שינעל את הסיבוב השני והעונה הסדירה של הפועל גליל עליון שתארח את הפועל חיפה. גליל מגיעה למשחק מהמקום ה-11 עם שישה ניצחונות ו-17 הפסדים, כשחיפה מדורגת במקום השמיני כשבאמתחתה עשרה ניצחונות לעומת 13 הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחה גליל עליון את חיפה ברוממה.

שאק ביוקנן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
בקרוב בגליל עליון? ביוקנן/לירון מולדובן

אחרי חודשיים וחצי של הפסדים הצליחה הפועל גליל עליון לרשום ניצחון חשוב בתחילת השבוע כשגברה על בני הרצליה בחדרה. הניצחון נתן לגליל יתרון קטן במאבק נגד המקום האחרון, אבל היתרון הזה ככל הנראה התבטל כבר בימים שלאחר מכן עם עזיבת שניים מהזרים, אלפונסו אנדרסון ועומאר סילבריו שהשאירו את ברק פלג עם שני זרים בלבד להתמודדות הזאת. בגליל עושים מאמצים כדי לצרף שני זרים ואחד מהם צפוי להיות שאק ביוקנן ששיחק בעונה שעברה בנס ציונה. בקבוצה מקווים כי למרות המצב הלא פשוט יוכלו לנצח את חיפה.

מן העבר השני, סיום סיבוב שני מצוין אמנם לא הכניס את החבורה של גיא גודס אל הבית העליון, אבל האדומים יגיעו למשחקי הבית התחתון כשהם בעמדה מצוינת לסיים במקומות ה-7-8 בסופם ולהיכנס לרבע גמר הפלייאוף אחרי עונה קשה מאוד. למרות יחסי הכוחות הברורים שנטו לרעתם בחיפה היו מאוכזבים מהיכולת שהפגינו השחקנים בהפסד למכבי תל אביב במשחק האחרון. בקבוצה מקווים לסיים את הסיבוב בטעם טוב, והבהירו לשחקנים כי הנחיתות של גליל במספר הזרים עשויה לפעול לרעת חיפה אם לא יבואו מספיק נחושים להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully