וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר פוקס נפצע, 5 שחקני מכבי פתח תקוה בסכנת הרחקה מחצי הגמר

25.4.2024 / 18:53

הבלם סובל ממתיחה ברצועה בברך וצפוי להיעדר בשבועות הקרובות. קוז'וך מתלבט על ההרכב מול מכבי נתניה בשבת במחשבה על המשחק מול נוף הגליל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.4/ספורט1

במכבי פתח תקוה, עושים מאמצים גדולים מאוד, כדי לגרום לשחקנים להתרכז במשחק הליגה הקרוב, נגד מכבי נתניה בשבת ורק לאחר מכן להתחיל בהכנות לחצי גמר הגביע, נגד הפועל נוף הגליל, ביום רביעי הבא.

בפתח תקוה הבהירו לשחקנים, שהמטרה המרכזית כעת, היא הבטחת ההישארות בליגה ושיהיה זמן לחשוב ולהתרכז במשימת חצי הגמר בגביע. הבלם הדר פוקס, נפצע היום באימון הבוקר והוא סובל ממתיחה באחת מרצועות ברכו. במועדון העריכו היום שהוא יעדר בשבועות הקרובים, מה שאומר שאת המשחק בשבת הוא יחמיץ בוודאות וככל הנראה גם את חצי הגמר.

למאמן רן קוז'וך יש לא מעט התלבטויות בנוגע להרכב בשבת מול נתניה, שכן חמישה שחקנים מרכזיים נמצאים בסכנת הרחקה מחצי הגמר במידה ויצברו צהוב בשבת. מדובר בעוביידה חטאב, עם שמונה צהובים, וכן אנדראס קארו, ניב יהושוע, איברהים ג'אבר והשוער מרקו וולף, עם ארבעה צהובים כל אחד, כך שקוז'וך מתלבט אם להוציא מי מהם מההרכב ולא לסכנו לקראת חצי הגמר, לצד המחשבה לעלות בהרכב החזק ביותר ולא לעשות שינויים משמעותיים, אחרי הנצחון הגדול 2:4 מול הפועל תל אביב במחזור שעבר.

מאמן מכבי פתח תקוה, רן קוז'וך. קובי אליהו
הרבה על מה לחשוב לקראת צמד המשחקים הקרובים. קוז'וך/קובי אליהו

המשחקי שנותרו למכבי פתח תקוה עד תום העונה בליגה:

מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה
הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה
מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה
בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully