וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביתה? לחזור: מונאקו שרדה קאמבק, גם ברצלונה השוותה ל-1:1

פנרבחצ'ה מחקה פיגור של 16 נקודות בצרפת, אך הצרפתים חזרו לחיים בסדרה עם 88:93. אולימפיאקוס איבדה 19 כדורים ונוצחה 77:69 בספרד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.4/ספורט1

סדרות הפלייאוף נפתחו עם שלושה ניצחונות חוץ ש"גנבו" את הביתיות מהקבוצות הבכירות יותר, לכן הערב (שישי) מנסות קבוצות הבית לחזור לחיים במשחק מספר 2 במאבק על הפיינל פור. מונאקו הצליחה במשימה, עם ניצחון על פנרבחצ'ה בתום מותחן. במשחק שנערך בשעה זו, ברצלונה מקווה להשוות את הסדרה מול אולימפיאקוס.

מונאקו - פנרבחצ'ה 88:93

זה כמעט הסתיים בבעיטה בדלי שנייה ברציפות, שהייתה כמעט בוודאות גומרת למונאקו את העונה. אחרי שביום רביעי שמטה הקבוצה מהנסיכות יתרון של 14 הפרש, הערב היא הובילה ב-16 נקודות על החבורה של שרונאס יאסיקביצ'יוס - ושוב "הצליחה" לאבד את הפער. למזלה, הפעם היא שרדה את הקאמבק והשיגה ניצחון שמשאיר אותה בחיים ומעביר את הסדרה לטורקיה במצב של 1:1.

מונאקו פתחה בסערה והוליכה 11:27 כבר ברבע הראשון, אבל פנרבחצ'ה התקרבה לקראת ההפסקה ואת הרבע השלישי סיימה בריצת 3:14 שהעניקה לה יתרון מבטיח של 65:74. ב-10 הדקות האחרונות, ג'ורדן לויד, ג'רון בלוסומגיים ודונטאס מוטייונאס דאגו להפוך בחזרה ולהעניק לצרפתים את הניצחון. מוטייונאס הוביל את קלעי מונאקו עם 18 נקודות, לויד הוסיף 15 (מתוכן 11 ברבע האחרון) ואלי אוקובו תרם 13. בפנרבחצ'ה בלטו שני האקסים של מכבי תל אביב - טיילר דורסי קלע 25 נקודות וסקוטי ווילבקין הוסיף 23, כל אחד עם 6 שלשות. ים מדר לא שותף ולו לשנייה.

ריקי רוביו באימון ברצלונה. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
חייבים אותו בשיא. רוביו/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

ברצלונה - אולימפיאקוס 69:77

אולימפיאקוס אמנם הצליחה להישאר צמודה במשך כל הערב, גם אחרי שברצלונה פתחה פער של 11 נקודות, אבל 19 איבודים לעומת 18 אסיסטים היו יותר מדי עבור הקבוצה של יורגוס ברצוקאס שתנסה להכריע את הסדרה בשני משחקי הבית שלה בשבוע הבא.

ג'בארי פארקר היה נהדר בשורות הבלאוגרנה עם 24 נקודות, כולל 4 מ-7 מחוץ לקשת, בנוסף ל-5 ריבאונדים. ווילי הרננגומס סיים עם 11 נקודות לזכות בארסה, יאן וסלי היה השלישי בספרות כפולות עם 10 ו-7 ריבאונדים. היוונים קיבלו 20 נקודות מאלק פיטרס, שאקיל מקיסיק ונייג'ל וויליאמס-גוס תרמו 10 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully