וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה ברגע האחרון: בלינגהאם בסגל במקום רודריגו

האנגלי אמור היה לנוח נגד ריאל סוסיאדד הערב (שישי, 22:00), אבל הברזילאי לא כשיר במאת האחוזים ולא יתלבש. אנצ'לוטי התייחס להחלטת צ'אבי להישאר בברצלונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.4/ספורט1

המחזור ה-33 בספרד ייצא לדרך הערב (שישי, 22:00) כאשר ריאל מדריד תצא למשחק חוץ לא פשוט אצל ריאל סוסיאדד, במטרה לעשות צעד נוסף אל עבר הזכייה באליפות.

ביום ראשון הבלאנקוס ניצחו 2:3 את ברצלונה משער של ג'וד בלינגהאם בתוספת הזמן וברחו ליתרון דו ספרתי של 11 נקודות בפסגה, כך שגם מעידה באצטדיון אנואטה במובן מסוים תוכל להתקבל בהבנה אצל קרלו אנצ'לוטי ושחקניו בזכתות היתרון הגדול בעיקר בשל העובדה שביום שלישי תתארח הקבוצה באליאנץ ארנה אצל באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות. ג'וד בלינגהאם, למשל, היה אמור לנוח ולא להיכלל בסגל על פי הודעת ריאל מדריד, אלא שבבוקר המשחק הבלאנקוס הודיעו שבסופו של דבר יהיה זה רודריגו שלא יתלבש ובלינגהאם תפס את מקומו ברגע האחרון. למרות זאת, ספק גדול אם האנגלי יפתח הערב ב-11. בנוסף לרודריגו, לא יתלבש הערב פרלאן מנדי שגם כן לא כשיר במאת האחוזים ונשמר לליגת האלופות.

טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. GettyImages
אמור להתלבש בשבת הבאה. קורטואה/GettyImages

מי שעוד ייעדר מהמשחק זהו טיבו קורטואה, אולם אנצ'לוטי אישר שהשוער הבלגי מתאמן כרגיל, מרגיש טוב ואמור לשוב ללסגל נגד קאדיס בשבת הבאה, שזו בשורה חשובה עבור הבלאנקוס.

כשנשאל אנצ'לוטי על החלטת צ'אבי להמשיך לעונה נוספת בברצלונה, אמר: "זו ההחלטה הנכונה לדעתי. הוא עשה הרבה דברים מצוינים".

בכל הנוגע לריאל סוסיאדד, בזמן שריאל מדריד רוצה להגדיל את יתרונה בפסגה ל-14 נקודות לפחות זמנית, הבאסקים נלחמים על הכרטיס לאירופה. הם במקום השישי ובמרחק שבע נקודות מאתלטיק בילבאו החמישית, מקדימה בשלוש נקודות בלבד את בטיס ובארבע נקודות את ולנסיה אחרי ששמטה נקודות יקרות במחזורים האחרונים כשסיימה ב-2:2 נגד אלמריה החלשה ונפרדה ב-1:1 בחוץ מחטאפה. לסגל שלה ישובו המורחקים מרטין סובימנדי ואיגור סובלדיה. במפגש הקודם בין ריאל סוסיאדד לריאל מדריד באנואטה, ניצחו הבאסקים 0:2 בחודש מאי שעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

משחקי השבת בספרד:

לאס פלמאס - ג'ירונה (15:00)
אלמריה - חטאפה (17:15)
אלאבס - סלטה ויגו (19:30)
אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully