וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג בתגובה לטענות עתמאן: "ננקוט בהליכים משמעתיים"

המאמן הטורקי השתלח בשופטים וסירב לענות לעיתונאי ישראלי, הארגון ביקר בחריפות גם את פנאתינייקוס: "מאוכזבים מאוד, לא נסבול התנהגות כזו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.4/ספורט1

פנאתינייקוס ביקרה בחריפות את ארגון היורוליג כאשר פרסמה הודעה רשמית חריגה במיוחד שבה האשימה ש"השיפוט היה לטובת מכבי תל אביב בגלל המלחמה בישראל". יממה לאחר מכן, המאמן הטורקי ארגין עתמאן סירב ערך מסיבת עיתונאים אמוציונלית במיוחדת, במהלכה לענות להתייחס לשאלה של עיתונאי ישראלי.

היום (חמישי), שעות ספורות לפני משחק מספר 2 בסדרה שבו תנסה מכבי תל אביב להדהים פעם נוספת באולם האואקה לקראת המשך הסדרה בשבוע הבא בבלגרד, הגיעה תגובת ארגון היורוליג להתבטאויות החריגות מצד אנשי פנאתינייקוס.

מאמן פנאתינייקוס, ארגין עתמאן. Roberto Finizio, GettyImages
הצהרה חריגה ותגובת היורוליג בהתאם. עתמאן/GettyImages, Roberto Finizio

"היורוליג מבקשת להביע את אכזבתה מההצהרות הפומביות שנאמרו על ידי מר ארגין עתמאן, המאמן הראשי של פנאתינייקוס ועל ידי המועדון עצמו, כמו גם על אירועים אחרים שהתרחשו בעקבות משחק 1 בפלייאוף היורוליג. פעולות והצהרות כאלה עומדות בסתירה מלאה להצהרה המשותפת שנאמרה ב-15 באפריל 2024 על ידי היורוליג, מועצת המאמנים הראשיים של היורוליג, איגוד שחקני היורוליג ואיגוד פקידי היורוליג.

"הצהרותיו של עתמאן טעות ושגויות בכוונה תחילה וזהו ניסיון להטיל ספק בעבודתם של השופטים וכן הפעלת לחץ על הארגון - ניסיונות שלא ישיגו את המטרה. אותן טענות גם לא הוצגו בפני היורוליג בדרכים המוקבלות ובערוצים הרשמיים. אנו לא נסבול התנהגות כזו וננקוט בהליכים משמעתיים אחרי שמנע מעיתונאים לבצע את עבודתם. האירועים שהתרחשו אחרי משחק מספר 1 מנוגדים לעקרונות הארגון ואנו קוראים לכולם להימנע מפעולות דומות בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully