וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רכישה, לא פיקנטריה: לאבוקסיס חשוב "להצליח בהפועל תל אביב"

המאמן "מתעסק רק בכדורגל" בצל הרכישה המסתמנת, בשבת (20:00, ספורט4) יפגוש את האקסית בית"ר לקרב תחתית: "אם לא הייתי מאמין, לא הייתי ממשיך"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

הרכישה המסתמנת של המועדון על ידי אדמונד ספרא מרכזת את מירב הפוקוס, וגם המפגש בין יוסי אבוקסיס לבית"ר ירושלים, אותה עזב לפני פחות משלושה חודשים אחרי פיצוץ עם הבעלים ברק ארמוב, עומד במוקד העניינים. אלא שמה שהכי צריך לעניין את הפועל תל אביב לקראת המשחק מול יריבתה המושבעת בשבת (20:00, ספורט4), זו סכנת הירידה הממשית שמרחפת מעליה. היום אבוקסיס דיבר לקראת המפגש בבלומפילד.

"לא חושב על זה בכלל יש לנו הרבה דברים לתקן בקבוצה, וזה לא משהו שאנחנו מתעסקים בו", הבהיר אבוקסיס כשנשאל לגבי רכישת הפועל תל אביב. "לא שוחחתי עם דייויד מינצברג בשבוע האחרון. אנחנו כל כך עסוקים בכדורגל ובאיך להשתפר, יכול להיות שאם המצב היה אחר, כן היינו מתעסקים בזה".

המאמן לא הצליח לשפר את מצבם של האדומים בתחתית מאז שהגיע, אבל עדיין מאמין: "אם לא הייתי מאמן שאפשר, לא הייתי מנסה להמשיך. אנחנו בתקופה רעה מאוד, אבל אנחנו מאמינים בשחקנים, ה'ביחד' שיש פה במערכת זה משהו שאין במקומות אחרים. ממשחק למשחק שאנחנו לא מנצחים הכל הופך להיות יותר קשה. הפועל תל אביב מאוד חשובה לי, חשוב לי להצליח פה".

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
לא מתייחס לפיקנטריה. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

המפגש עם קבוצתו הקודמת: "נכון שזה פיקנטי, אבל אני לא מתכוון להיכנס לזה, אלא להתעסק רק בכדורגל, אנחנו מאוד צריכים את הנקודות, לבית"ר יש יכולות ושחקנים טובים ואנחנו נצטרך להיות מוכנים לזה. היא משחקת היום קצת אחרת, עם כמה שחקנים חדשים שלא היו כשאני הייתי, צריך לדעת לסגור אותם. אני מרגיש חד משמעית שיש לי גב מההנהלה והשחקנים".

אבוקסיס הוסיף: "אנחנו עושים הרבה טעויות של חוסר ריכוז, לא של רצון, לשחקנים יש תשוקה אדירה ורצון ואני רואה את זה באימונים. לפעמים מרוב שרוצים מאבדים ריכוז וזה מה שקרה לנו במשחקים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully