וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא תמיד נותנים פייט לגדולות": רוני לוי רוצה לשפר את הסטטיסטיקה

25.4.2024 / 12:05

הפועל חיפה מקווה לעשות את הקהל גאה בדרבי, אחרי התבוסה למכבי ת"א: "עברנו שבוע לא נעים. באר שבע? אם זה עוזר לנו, סבבה"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

דווקא כשהרגישה שהמקום השלישי בהישג יד מבחינתה, הפועל חיפה ספגה במחזור שעבר תבוסה 4:0 כואבת ממכבי תל אביב. ביום שני ממתין לה משחק שיכול להפוך שוב את המומנטום, או לחילופין להחמיר אותו: הקבוצה של רוני לוי תארח את הדרבי מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-31, והמאמן דיבר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"עברנו שבוע לא נעים במונחים ספורטיביים. מאוד אכזבנו נגד מכבי תל אביב. נכנסנו רע למשחק והיה משחק נרפה שלנו, שלא מעיד על העונה שלנו. לצערי זה קרה ומאוד לא אהבתי וגם כעסתי. תמיד יש את המשחק הבא, נצטרך לתקן הרבה דברים שעשינו פחות טוב וברור שנרצה להרים את עצמנו בדרבי", אמר לוי.

בתגובה לדברי מסאי דגו שהזהיר כי "הפועל חיפה" תבוא אחרת לדרבי, המאמן אמר: "מקווה שמסאי צודק ונהיה הרבה יותר טובים ואיכותיים. אני מתרכז בקבוצה שלי ובשחקנים שלי, הם עושים עונה נהדרת וצריכים להמשיך אותה. ברור שהפלייאוף קשה יותר, אבל הוכחנו שאנחנו יודעים להוציא מעצמנו דברים טובים ונעשה הכל כדי שהקהל שלנו יהיה גאה בקבוצה. היריבה קשה מאוד, המשחק קשה מאוד ונצטרך להיות בשיא שלנו גם מבחינה אישית, ולהיכנס נכון למשחק כדי שהמשחק יהיה חי כל הזמן. אני סומך על השחקנים שלי".

לירן סרדל, יאלו קורקה, הפועל חיפה. אריאל שלום
ינסו לתקן בדרבי. הפועל חיפה אחרי התבוסה/אריאל שלום

לוי ניתח את מידת ההצלחה של הפועל חיפה העונה: "מבחינתי, בניגוד לכל הפרשנויות, הקבוצה נבנתה מחדש ולהיות בפלייאוף עליון זה הישג. זה שאנחנו מקום רביעי בפער גדול מהחמישי זו הצלחה, ואנחנו שואפים למקום שלישי וכל עוד יש סיכוי נעשה את המקסימום. לקבוצות החזקות אנחנו לא תמיד נותנים פייט, אבל העונה אפשר לתקן את הסטטיסטיקה הזו ואני בטוח ששנה הבאה נהיה יותר חזקים".

ההעפלה של הפועל באר שבע לגמר הגביע משפרת את סיכוייה של הפועל חיפה לשחק במוקדמות הקונפרנס ליג גם אם תסיים רביעית, אבל לוי טוען: "למדתי להתרכז בקבוצה שלי ובעצמי. כאוהד כדורגל היה מרגש לראות שתי קבוצות שאימנתי (באר שבע ונתניה), הייתה דרמה ובסוף היה מרגש. אם זה עוזר לנו בדרך, אז סבבה".

על הארכת החוזה: "לטנגו צריך שניים ואני מרוצה שאני ממשיך בהפועל חיפה. יש לי שיתוף פעולה מצויין עם יואב כץ ואני שמח להמשיך את מה שהתחלנו ותהיה קבוצה יותר חזקה מהעונה הזו. נצטרך להיערך נכון לעונה הבאה ונעשה את זה ביחד. יש לנו שלד די טוב שממשיך לעונה הבאה ועם החיזוקים הנכונים נעשה עונה טובה".

על לירן סרדל: "הוא שחקן מאוד חשוב שלנו, האישיות שלו, רמת האימון שלו נהדרים אבל לפעמים יש תקופה פחות טובה יכול להיות שהוא מקבל פחות קרדיט אבל אני מאוד מעריך ואוהב אותו. יש עוד משחקים עד סוף העונה ואני סומך עליו שיתרום לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. אריאל שלום
רוני לוי, מאמן הפועל חיפה/אריאל שלום

הבלם ג'ורג' דיבה הוסיף לקראת הדרבי: "הדברים תלויים בנו לגבי המשך העונה. יש דרבי ואם נבוא בגישה טובה ונשחק כמו שצריך, נוציא תוצאה טובה. אנחנו תמיד רוצים, לפעמים זה הולך פחות. התחלנו פחות טוב ועשינו יותר מדי טעויות לרמה הזו. אתה לא יכול לבוא אדיש לדרבי. אם נהיה באירופה זה יהפוך עונה טובה לעונה גדולה. טוב שבאר שבע עלו, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו ורוצים גם לעבור את באר שבע בליגה. יש לנו עוד סיבוב בפלייאוף ויש לנו הזדמנות לתקן ולבוא יותר מוכנים. אני מאמין בעצמי שראיתי שיש מאמן כמו רוני שלא אכפת לו משמות ומי שטוב משחק. אני שמח שאני משחק כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully