וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תם מרוץ האליפות" של ליברפול, ונונייס שוב מסומן כאשם

קראגר קבע שאין סיכוי אחרי ההפסד לאברטון, בתקשורת לא מרחמים על האורוגוואי שהחמיץ בענק. קלופ התנצל: "לא היינו מספיק טובים"

תקציר ליגה אנגלית: אברטון - ליברפול 0:2/ספורט1

ליברפול משקשקת דווקא במאני טיים של העונה. אחרי שקריסטל פאלאס הדהימה אותה בשבוע שעבר באנפילד, אמש (רביעי) הקבוצה של יורגן קלופ ספגה הפסד שני בשלושת המחזורים האחרונים בפרמיירליג ונוצחה בדרבי אצל אברטון לראשונה בקדנציה של המנג'ר הגרמני, אחרי 12 משחקי חוץ רצופים ללא הפסד מול היריבה העירונית. לאחר שהודחה מהגביע האנגלי והליגה האירופית, ה-2:0 אתמול קירב את ליברפול לסיים את עונת הפרידה מקלופ רק עם גביע הליגה בידיים, כשארסנל רחוקה 3 נקודות ומנצ'סטר סיטי שקיימה שני משחקים פחות מפגרת בנקודה אחרי המייטירדס.

"זהו סיום המרוץ לאליפות מבחינת ליברפול, נשאר להם רק לסיים את העונה כמו שצריך", קבע פרשן "סקיי" ג'יימי קראגר, שלבש את המדים האדומים כשחקן. "אני לא חושב שאפשר לכעוס יותר מדי על הקבוצה או על קלופ, זה היה מסע נהדר".

המאמן הצטער בסיום: "אני מאוכזב מאוד. ניסינו, אבל זה לא היה מספיק. אני יכול רק להתנצל בפני כל מי שאיתנו (האוהדים), זה קשה לנו אבל לאנשים שלנו קשה במיוחד. היינו צריכים להיות יותר טובים, אבל לא עשינו את זה ולכן הפסדנו".

מוחמד סלאח לצד דרווין נונייס ליברפול. GettyImages
האליפות מתרחקת מליברפול. נונייס וסלאח אתמול/GettyImages

מי שחטף את הביקורות הקשות ביותר, ולא בפעם הראשונה, היה דרווין נונייס. החלוץ האורוגוואי רשם החמצה ענקית בדקה ה-35, כשקיבל את הכדור ברחבה ונעצר על ידי ג'ורדן פיקפורד. ליברפול התגעגעה לדיוגו ז'וטה הפצוע ולקודי גאקפו, שנעדר מהמשחק כי אשתו ילדה.

"נונייס בפרט היה האשם. יותר מדי פעמים הטאץ' שלו לא חד, וכשקיבל את ההזדמנות הגדולה, הוא בחר להפציץ על פיקפורד במקום ללכת על סיומת עדינה יותר. ליברפול תישאר קטועת רגליים אם חלוץ 75 מיליון היורו שלה יודע לסיים רק בדרך אחת. מספר 9 היה לא יותר מצופה בלתי מעוניין במחצית השנייה", קטלו את החלוץ ב"ליברפול אקו".

והיה גם מסר למאמן הבא: "הדאגה הכי גדולה שהיא שנונייס ירד משמעותית בכושרו, זו העונה השנייה ברציפות. העדיפות העליונה ליורשו של קלופ תהיה להבין מה עושים עם החלוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully