וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "מודע לרעשי הרקע, אבל צריך להתנתק מזה"

מאמן בית"ר לקראת קרב התחתית מול הפועל ת"א של האקס אבוקסיס (ש', 20:00, ספורט4): "המשחק הכי משמעותי מאז שהגעתי. תמיד יש מתח במשחקים נגדם"

תקציר: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים סופרת שלושה ניצחונות מארבעת המשחקים האחרונים, ובשבת תנסה לעשות צעד משמעותי לעבר הבטחת הישארותה בליגת העל כשתתארח אצל הפועל תל אביב (20:00, ספורט4) שנמצאת בסכנת ירידה משמעותית. ברק יצחקי התייצב הבוקר (חמישי) למסיבת העיתונאים לקראת המשחק שאמנם יפגיש בין שתי קבוצות גדולות, אך יהיה קרב תחתית לכל דבר.

"המשחקים בין בית"ר להפועל תמיד מעניינים, תמיד יש מתח. אני מודע לרעשי הרקע, אבל אנחנו צריכים להתנתק מזה", התייחס מאמן בית"ר לכך שבצד השני יעמוד על הקווים יוסי אבוקסיס, שעזב את המועדון הירושלמי בטונים צורמים ועבר ליריבה השנואה במהלך העונה. "מאז שנכנסנו לפלייאוף התחתון כל משחק הוא לחוץ, הסיפור בתחתית עוד לא נסגר והכל עמוס. כל נקודה חשובה. צריך לנתב את הלחץ דווקא למקומות חיוביים, ולהביא את המחצית השנייה מהמשחק האחרון למשחק הקשה מול הפועל תל אביב".

יצחקי אמר: "נכון לגבי המחצית הראשונה שלא שלטנו בקצב נגד הפועל פתח תקוה, מאוד הופתענו מהדרך בה היא לחצה אותנו. במחצית ידענו להתעשת וחזרנו לשחק את הכדורגל שלנו. יצרנו המון מצבים, זה יכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה יותר אין ספק שבמשחק כזה גדול, עם המון לחץ וציפיות, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפתוח בצורה לא טובה. עבדנו כל השבוע על הדברים הפחות טובים שעשינו נגד הפועל פתח תקוה, אם נעשה דברים נכון מהדקה הראשונה, אני מאמין שנצא עם הנקודות".

ברק יצחקי, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר יכולה להתקרב להישארות, או להסתבך במאבקי הירידה. יצחקי/דני מרון

על המצב בתחתית והיריבה: "אנחנו 4 נקודות מהפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד, ואם ננצח, נעשה צעד משמעותי. אני לא חושב על תרחיש אחר. הפועל תל אביב בתקופה לא טובה, אבל היא עדיין קבוצה מסוכנת. היו להם הרבה רגעים טובים נגד מכבי פתח תקוה, לכן אני צופה משחק סופר קשה".

על כך ששתי הקבוצות הגדולות נפגשות לקרב תחתית מלחיץ, יצחקי הוסיף: "זו סיטואציה מוזרה, אבל זאת המציאות ונצטרך להתמודד איתה ולהבין שזה המשחק הכי משמעותי מאז שהגעתי. אני אשקר אם אגיד שאין לחץ, אבל גם כשחקן אני זוכר ששאלו אותי כשחקן לפני משחקים כאלה - מי שלא יודע להתמודד עם לחץ, לא יכול לשחק במועדונים גדולים. צריך להתרכז רק בכדורגל ואני סומך על השחקנים שלי, הם הראו לי שהם יודעים לעשות את זה גם כשהם מתחילים פחות טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully