וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אבר הנסער התפרץ, שחקנים מיררו בבכי: נתניה המומה וכואבת

בקבוצה התקשו להרגיע את המגן אחרי חצי גמר הגביע, במהלכו ספג קללות מאוהדי היריבה. חדר ההלבשה נותר בהלם: "כמו סכין בלב"

תקציר ה-2:3 הדרמטי של הפועל באר שבע על מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה/ספורט1

מכבי נתניה נוצחה אמש (רביעי) על ידי הפועל באר שבע בחצי גמר הגביע וסיימה את דרכה במפעל, בצורה הכי אכזרית והכי כואבת שיכולה להיות. היהלומים ספגו בדקה ה-122 את השער שהכריע וקבע 3:2, וסיימו את המשחק עם שברון לב ועצב רב. זה היה ההפסד הראשון מאז הגיע המאמן מרקו בלבול, שהיה נראה גם הוא המום בסיום.

כל השחקנים, אנשי הצוות המקצועי ועוד 12 אלף אוהדים בצהוב-שחור נותרו בהלם במשך דקות ארוכות, כאשר חלק מהשחקנים, ביניהם יובל שדה, עוז בילו ובעיקר כרם ג'אבר, לא הצליחו לעצור את הדמעות ומיררו בבכי על כר הדשא.

עבור ג'אבר, סיום המשחק היה סיוט של ממש, לאחר שהכדור האחרון במשחק שנבעט לשער נתניה, פגע בראשו והוסט פנימה. זאת בנוסף לעובדה שאוהדי באר שבע קיללו אותו במשך המשחק כולו. ג'אבר נראה נסער מאוד, עם בכי והמון עצבים, כאשר רק מספר אנשי צוות של נתניה שעצרו אותו בגופם, מנעו מהמגן להתפרץ אל עבר שחקני ואוהדי הפועל באר שבע שחגגו בחצי השני של המגרש.

מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
גם הוא נותר המום. מרקו בלבול/ברני ארדוב

אנשי נתניה נראו המומים בצאתם מחדר ההלבשה ואחד מאנשי הקבוצה הטיב לבטא את התחושה הכללית: "זה פשוט לא ייאמן. היינו 10 שניות מלהגיע לפנדלים, כבר הרגשנו שזה קורה ואז חוסר מזל והכדור האחרון נכנס. הגול הזה היה כמו סכין בלב. נצטרך להתאושש כמה שיותר מהר ולחזור ולהתעסק במשימה האמיתית שלנו, להבטיח את ההישארות בליגה".

חדר ההלבשה של נתניה היה שקט ודומם, כאשר רוב השחקנים נראו גמורים פיזית ובעיקר מנטלית. כבר בשבת מצפה לנתניה משחק ליגה חשוב נגד מכבי פתח תקוה, בו שתיהן זקוקות לנקודות מאחר שטרם הבטיחו את הישארותן. נתניה תערוך היום אימון שחרור אחרי 120 דקות מתישות שנערכו תחת עומס חום כבד, ומחר יתקיים אימון קל נוסף כהכנה למשחק בשבת. המאמן בלבול צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, בהתאם לכשירות שחקניו ומצבם הפיזי לאחר המשחק הקשה והמתיש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
כרם ג'אבר שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ערב מתסכל. כרם ג'אבר/ברני ארדוב

"שנייה אחרונה, דקה 120, הכדור כבר היה בדרך אליי ובסוף פגע בשחקן. זה הכי מאכזב שיש, אבל זה הכדורגל וצריך להתמודד גם עם רגעים כאלה", כך סיכם השוער עומר ניראון את הסיום הכואב. "האמנו מהדקה הראשונה שאנחנו יכולים לעשות את זה, נלחמנו ונראנו לא רע בכלל, כולם נתנו את הדם שלהם במשך 120 דקות, ובסוף חוסר מזל בשנייה האחרונה. בדקה ה-90, לפני ההארכה, עוד יכולנו לתת גול. ממשיכים לליגה, נעבור את זה. יש פה חבר'ה טובים שיידעו לעשות את הסוויץ' ליום שבת. ניקח את הלילה לעשות חושבים, מה עשינו טוב ומה פחות טוב, ונחשוב כבר על הליגה".

הבלם איתי בן שבת הוסיף: "ידענו שזאת השנייה האחרונה של המשחק, אז זה באמת שובר את הלב. נתנו פייט אדיר וגם כשנקלענו לפיגור, אחרי שכבר הובלנו בהתחלה, ידענו לחזור. לא הורדנו רגל מהגז ולא הפסקנו להאמין, עד השנייה האחרונה. גם בדקה ה-90, שבירו ורוטמן יכלו לגמור את המשחק, אבל אני לא בא בטענות אליהם, הם נכנסו ועבדו ועשו עבודה טובה. זה גול שאם תתן לשחקן הזה לבעוט עוד 20 כאלה, קשה לי להאמין שהוא ישים את זה. אני חושב שיכולנו למנוע את השער הזה בעמידה טקטית יותר טובה ועם טיפה יותר ריכוז של כולם. שנייה אחרונה להחזיק את זה ולהגיע לפנדלים. אני חושב שאם היינו מגיעים לפנדלים, היינו בהרגשה טובה. אבל מה שקרה קרה, וממשיכים הלאה".

יובל שדה שחקן מכבי נתניה מאוכזב. ברני ארדוב
הלם מוחלט. מכבי נתניה/ברני ארדוב

בן שבת התייחס לסערת הרגשות של ג'אבר: "כרם בחור חזק. אנחנו לא נצטרך להרים אותו, נכון שהוא היה נסער, כולנו היינו. כשחוטפים גול בדקה ה-122, כולם בסערת רגשות. זה שהקהל של באר שבע קילל אותו? כרם חזק מנטלית והוא יידע להתעלם מזה. הוא שיחק מצוין והתעלם מזה לאורך כל המשחק. סיימנו את המשחק וירדנו לחדר ההלבשה והיינו שם אחד בשביל השני".

הבלם התייחס לשברון הלב של האוהדים: "זה היה מאוד מאכזב, רצינו מאוד לשמח אותם, ראינו את הכמות שהגיעה לפה, הם דחפו אותנו לאורך כל המשחק ורצינו מכל הלב לשמח אותם, שיחזרו לנתניה שמחים, להגיע לגמר ולהביא להם גביע, גם אחרי שבעונה שעברה נתנה הגיעה לגמר והפסידה. אני מצטער בשם הקבוצה, בפני כל האוהדים, אבל נצטרך להתרכז בליגה, זה כרגע יותר חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully