וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו סל על הבאזר": הפועל באר שבע מאושרת מהעלייה לגמר

25.4.2024 / 7:03

ברדה לא היסס להצהיר אחרי ה-2:3 על נתניה: "מפתיחת הסיבוב השני, אנחנו הקבוצה היציבה בליגה". ההחלטה על עתיד לופס בקרוב: "עושים לו עוול, ציירו אותו כפרובוקטור והוא רחוק מזה". וגם: השמחה הכפולה של מיגל ויטור

תקציר ה-2:3 הדרמטי של הפועל באר שבע על מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה/ספורט1

זה היה הכי מתוק שיש: הפועל באר שבע בגמר גביע המדינה בתום דרמה שרואים רק בעולם הספורט. "זה הכי קרוב לסל ניצחון על הבאזר בכדורסל", השוו בקבוצה אחרי ה-2:3 על מכבי נתניה אמש (רביעי) בבלומפילד. "ריינשרייבר כבר החזיק את המשרוקית בפה, ואז הגול הזה, רגע לפני שהולכים לפנדלים. אין אושר כזה".

המאמן אליניב ברדה התיישב לשיחה ארוכה עם העיתונאים שעה קלה אחרי המשחק, ואמר בין היתר: "עלינו בצדק לגמר. אין על כך עוררין. אנחנו הקבוצה היציבה בליגה למן פתיחת הסיבוב השני. 11 ניצחונות רצופים שעשינו יעידו על כך. אנשים נתפסו להפסד למכבי חיפה, אבל הלכנו למשחק הזה עם מי שהיה כשיר לגמרי. ציפיתי ליותר ממי ששיחק בחיפה, אבל אני גאה בשחקנים שלי שידעו לבוא משבת למשחק הזה ולהתמודד עם הפיגור המוקדם".

הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
הלדר לופס חוגג/ברני ארדוב

ברדה דיבר על המגן השמאלי שלו הלדר לופס, שכבש את שער השוויון 1:1: "עושים עוול ללופס. ציירו אותו כפרובוקטור, אבל הוא רחוק מזה. הוא שלוש שנים בישראל וזה היה האדום הראשון שלו. גם אם כעסתי עליו שהורחק מול בני ריינה, אני עדיין חושב ששחקן זר איכותי כזה צריך לקבל יותר קרדיט מהשופטים".

לופס יחליט בקרוב, ביחד עם הפועל באר שבע, האם הוא נשאר לעונה נוספת. רעייתו שלא מתגוררת בארץ רוצה אותו לצידה בפורטוגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור אחרי לידת בנו החמישי. דוברות בית החולים סורוקה, אתר רשמי
שמחה כפולה. מיגל ויטור/אתר רשמי, דוברות בית החולים סורוקה

אחרי המשחק המותח, טניה, אשתו של מיגל ויטור, ילדה הבוקר במזל טוב בן במרכז סבן למיילדות בבית החולים סורוקה. זוהי לידתה החמישית של טניה, השלישית בארץ.

המיילדת שולי דנין, שהיא גם אוהדת מושבעת של הפועל באר שבע, ליוותה את ההורים בלידה: "זאת לידה שלישית שלהם בישראל, שלושתן במרכז סבן למיילדות בסורוקה. אני מתרגשת כל פעם מחדש, והפעם אחרי העלייה לגמר ההתרגשות הייתה כפולה. מאחלת להם המון בריאות, שמחה ונחת ובהצלחה להפועל בגמר הגביע!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully