וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מספרת וצמד בתוספת הזמן: אטאלנטה עלתה לגמר הגביע האיטלקי

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 7:59

הקבוצה מברגמו חגגה 1:4 דרמטי על פיורנטינה בגומלין והפכה לראשונה מאז 2015 שמתאוששת מהפסד במשחק הראשון בחצי הגמר. יובנטוס מחכה בגמר ב-15 במאי

תקציר גביע איטלקי: אטאלנטה - פיורנטינה 1:4/ספורט1

אטאלנטה תהיה זו שתפגוש את יובנטוס בגמר הגביע האיטלקי ב-15 במאי, בשחזור הגמר מלפני שלוש שנים. הקבוצה מברגמו הפכה הערב (רביעי) לראשונה מאז 2015 שעולה לגמר למרות הפסד במשחק הראשון, לאחר שהביסה 1:4 את פיורנטינה בבית והשכיחה את ההפסד 1:0 במשחק הראשון. גם במקרה הקודם הוויולה הייתה הקורבן, רק של יובנטוס. מבחינת אטאלנטה מדובר בעוד הישג, אחרי שהדיחה את ליברפול בדרך לחצי גמר הליגה האירופית, והיא חולמת על תואר ראשון מאז הנפת הגביע ב-1963.

כבר אחרי שמונה דקות הושג השער שקבע שוויון במאזן הכולל, כאשר ההולנדי טון קופמיינרס דהר במתפרצת והכניע את פייטרו טראצ'אנו. שער של ג'אנלוקה סקמאקה נפסל חמש דקות לאחר מכן ופיורנטינה הסתבכה עם הרחקתו של ניקולה מילנקוביץ' בדקה ה-53, אבל מחליפו במרכז ההגנה, לוקאסד מרטינס קוארטה, נגח את השוויון בדקה ה-68. בתוצאה הזו האורחת הייתה זו שמעפילה לגמר, אך בדקה ה-75 החזיר סקמאקה את היתרון עם מספרת נהדרת מ-11 מטרים ובתוספת הזמן הדרמה הושלמה: אדמולה לוקמן כבש במתפרצת בדקה ה-95, בשער שנפסל תחילה ואז אושר בעזרת ה-VAR, ואחרי עוד שתי דקות בישל למריו פשאליץ' שסגר עניין.

שחקני אטאלנטה חוגגים עם אדמולה לוקמן. רויטרס
ה-VAR אישר ונתן את האות לחגיגה. אדמולה לוקמן/רויטרס

אטאלנטה נאבקת גם על המקום החמישי בסרייה A שיוביל לליגת האלופות, וביום ראשון היא תארח את אמפולי. ארבעה ימים לאחר מכן תצא למארסיי, לחצי הגמר הראשון בליגה האירופית. לפיורנטינה יש משחק ליגה בבית מול ססואולו בראשון, ובחמישי היא תארח את קלאב ברוז' בחצי גמר הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully