וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין שחקני נתניה לאוהדי באר שבע. בלבול: "סיום אכזרי"

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 0:34

רגעים מכוערים לאחר שריקת הסיום בדרמת הגביע בבלומפילד. מאמן נתניה סיכם: "סופר-מאוכזב, עכשיו המטרה להישאר בליגה". שדה: "הסוף היה סיוט"

תקציר ה-2:3 הדרמטי של הפועל באר שבע על מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה/ספורט1

מפח נפש אכזרי לאוהדי מכבי נתניה, השחקנים והצוות המקצועי הערב (רביעי) באצטדיון בלומפילד. הקבוצה ניצלה מהפסד וכפתה הארכה עם 2:2 בדקה ה-89 מול הפועל באר שבע, והייתה על סף דו-קרב פנדלים שממנו אולי הייתה מעפילה לגמר הגביע בפעם השנייה ברציפות והשביעית בתולדותיה, אבל בדקה ה-122 כדור של דיינר קיניונס פגע בכרם ג'אבר וקבע 2:3 לזכות באר שבע שממתינה כעת בגמר למנצחת בין מכבי פתח תקוה להפועל נוף הגליל.

לאחר השער הדרמטי ושריקת הסיום, פרצו למגרש כמה אוהדים של הפועל באר שבע והתעמתו עם שחקני מכבי נתניה, ביניהם האקס איתמר שבירו. הבלגן על הדשא נמשך כשתי דקות, כאשר אופיר מרציאנו ואחרים ניסו להפריד.

איתמר שבירו שחקן מכבי נתניה בעימות עם אוהד הפועל באר שבע. ברני ארדוב
תמונות שלא צריכות להיראות. איתמר שבירו בעימות עם אוהד באר שבע/ברני ארדוב

המאמן מרקו בלבול יצא מתוסכל מההפסד הדרמטי: "השחקנים נתנו את הכל. היו הרבה עליות וירידות במשחק, פתחנו טוב ושלטנו. אחרי זה באר שבע לחצה והחמיצה. כבר הצלחנו לחזור ל-2:2, ואז חוסר תשומת לב גרם להפסד. זה אכזרי מאוד, אבל זה הכדורגל. כמובן שאני סופר מאוכזב. זה או פנדלים או שיוצאים קדימה, ובמקום זה ספגנו. גם ברגעים מאוד קשים הם הצליחו לשמור. הפנדל? אמרתי שפלקושצ'נקו יבעט, לא צריך להתווכח על זה והוא הכניס לשמחתי. הפנים לליגה, המטרה העיקרית שלנו היא להישאר בליגה. ממשיכים קדימה בכל הכוח".

עוד בוואלה!

קיניונס הזהב: הפועל באר שבע בגמר הגביע עם ניצחון בדקה ה-122

לכתבה המלאה
יובל שדה שחקן מכבי נתניה מאוכזב. ברני ארדוב
"הפסד הכי כואב שיכול להיות". יובל שדה/ברני ארדוב

הבלם יובל שדה הוסיף: "הפסד הכי כואב שיכול להיות. זה לא עניין של חוסר ריכוז או ניסיון להציל גול. הסוף היה סיוט, משום מקום בעיטה שאי אפשר להאשים בה את ג'אבר שניסה להציל גול. כל הקבוצה נתנה את כל כולה. ההצלה שלי? כל עוד זה לא עזר זה לא מעניין. אמרתי שברגע שאקבל הזדמנות אתן הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully