וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס "לא יכול היה לצפות למשחק טוב יותר" והודה: "צריך חיזוק"

24.4.2024 / 23:00

מאמן הפועל תל אביב יצא מרוצה אחרי ההופעה הגדולה בניצחון על נס ציונה: "חשוב להחזיר את הביטחון, לפלייאוף נצטרך להעמיק את הסגל". חסין: "אם לא רוצים שאאמן זה בסדר, לא בורח מאחריות"

תיקתקנו, 24.4/ספורט1

סטפנוס דדאס לא יכול היה לבקש בכורה חלומית מזו שקיבל הערב (רביעי) מהפועל תל אביב. המאמן רשם הופעה ראשונה על הקווים כשקבוצתו התארחה אצל עירוני נס ציונה, ואחרי שני הפסדי ליגה רצופים, המועדון האדום הביס 63:102 את המועדון הכתום בהופעה התקפית מדהימה שהייתה להפסד הגדול ביותר של נס ציונה אי פעם בליגת העל.

המאמן אמר בסיום: "לא יכולתי לצפות למשחק טוב יותר, גם ניצחנו וגם ראיתי דברים שאני רוצה להוסיף לקבוצה, התקפית והגנתית. ציפינו להרבה מנס ציונה, הם שיחקו טוב יותר נגד מכבי, והיו קרובים בשאר המשחקים, המאזן שלהם הוא לא מה שמגיע להם. אני מרוצה, אני שמח להיות כאן, לפני המשחק אמרתי שיש לנו הרבה משימות, אבל הדבר החשוב הוא לנצח את המשחקים, להחזיר את הביטחון, לראות איזה חלקים אנחנו צריכים להוסיף לקבוצה. יש לנו מטלות יומיות, והיום היה משחק טוב, אני רוצה לומר בראבו לברק העוזר שלי ולשאר הצוות, היו לו כמה שבועות קשים עם הקבוצה, לא ידע אם הוא ממשיך או לא, והשחקנים לא שיחקו טוב בשבועיים הללו, היום ניצחנו כי הוא הכין את הקבוצה טוב מאוד".

סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב לצד גיל בני. דני מרון
בכורה חלומית. דדאס ובני/דני מרון

עוד הוסיף: "אני לא מחשיב פספורטים, אני רואה מה השחקנים יכולים להביא לי ומשתמש בזה. הפציעה של בר גרמה לי להיות לחוץ קצת כי לא ידעתי למה לצפות, אימנתי את גיל בני ביומיים להיות אגרסיבי יותר, לחדור לסל ולהוציא בצורה שהוא לא שיחק בה ככה, כמו שעשיתי עם ניב משגב. אני אוהב את השחקנים שמנסים, ששומרים טוב, ועם השיטה הזאת הם יהפכו להיות אפקטיביים. הפציעה של בר הוסיפה ביטחון לגיל בני. לא ידעתי למה לצפות, לא ידעתי איך הקבוצה תגיב. אנחנו צריכים לעבוד על תקשורת קצת. כרגע אני מרוצה, אבל מחר נמשיך למטלות הבאות. כשחתמתי עם הפועל תל אביב הם אמרו לי שצריכים רכז שיחליף את קאמינגס, אנחנו בשוק ואנחנו נעשה משהו כי יש לנו מטרות גדולות. אחת המטרות שלנו זה לחזק את הקבוצה, לפלייאוף צריך סגל עמוק ולהפועל תל אביב יש מטרות גדולות".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אלעד חסין מאמן עירוני נס ציונה. דני מרון
"המשחק הכי גרוע העונה". חסין/דני מרון

מנגד, בצד המפסיד קרא הקהל לאלעד חסין להתפטר, והמאמן הגיב: "אני מסתכל על מה שאנחנו עושים ביום יום, מסתכל על הקבוצה הזאת מהרגע הראשון ועד האחרון. אני לא חושב שהבעיה אם השחקנים לא ממושמעים או לא רוצים. אם מסתכלים על כל המשחקים שהיו לנו, מלבד משחק אחד הפסדנו משחקים צמודים. קבוצות אחרות גם קיבלו תבוסות, מאמנים לא קמו והלכו, אם לא רוצים שאני אאמן את הקבוצה, זה בסדר. החיבור שלנו בתוך הקבוצה מצוין. המשחק הזה לא משקף את מה שקורה אצלנו במערכת. אני יודע איפה אני חי. אם אני הייתי חושב שאני מונע מהשחקנים לשחק יותר טוב הייתי עוזר לקבוצה. להתפטר זה בריחה מהאחריות. אני מסתכל פנימה ומנסה לעשות הכי טוב שאפשר. אני לא בורח מאחריות ומוותר".

עוד אמר חסין: "זה היה משחק אולי הכי גרוע שלנו העונה. לאורך כל העונה הוכחנו הרבה אופי גם בהפסדים שלנו, ידענו להילחם עד הרגע האחרון, אולי מלבד משחק אחד. היום מה-5 הדקות הראשונות זה היה במעמד צד אחד. אני לא יודע מה הסיבה לכך, אנחנו לא יכולים להיראות ככה. ביזינו את עצמנו כקבוצה, כמערכת, אוהדי נס ציונה לא באו וטרחו כדי לראות אותנו כמו ששיחקנו. לא שיחקנו למעשה. הפועל תל אביב עשתה כמעט בכל התקפה סל, כל מה שתרגלנו לא היה קיים. הפועל תל אביב קבוצה מוכשרת שאם נותנים להם ביטחון אז סלים משוגעים שלה נכנסים. לא היינו קיימים בכלל, כשאנחנו לא משחקים אגרסיבי אנחנו בצרות. משחק נוראי שלנו, חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully