וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה הודה שבאר שבע "אוהבת לעשות את זה קשה": "הלוואי נזכה בגביע"

מאמן האדומים אחרי ההעפלה לגמר הגביע: "לא פייבוריטים, לא משנה מי תהיה מולנו. המשחק היה שלנו". ויטור: "הייתי מעדיף לסיים את זה ב-90 דקות, אבל זה מרגיש מיוחד לנצח ככה"

תקציר ה-2:3 הדרמטי של הפועל באר שבע על מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה/ספורט1

מפעל גביע המדינה ממשיך לספק את המשחקים הדרמטיים והטובים ביותר בכדורגל הישראלי, וכך היה גם הערב (רביעי) עם עלייתה של הפועל באר שבע לגמר אחרי דרמה עצומה. האדומים כבר פיגרו 1:0, הפכו ל-1:2, ספגו רגע לפני סיום הזמן החוקי ושער ניצחון בדקה ה-122 סידר 2:3 על מכבי נתניה ואת הכרטיס למשחק על התואר מבעיטה של דיינר קיניונס שפגעה בראשו של כרם ג'אבר ונכנס לרשת של עומר ניראון.

אליניב ברדה, מאמן האדומים, סיכם: "הודנו לקהל הרב שבא והאמין עד הסוף, בשבילם זאת סיומת מתוקה וטובה. כנראה אנחנו אוהבים את זה קשה. זה היה מאוד דרמטי, ספגנו מ-2 וחצי הזדמנויות שהיו. כל שאר המשחק היה שלנו, אני מאוד מרוצה גם מהמחליפים שלי שהשפיעו באופן ישיר על המשחק. לא מתעסק בשיפוט כרגע. עכשיו ניצחנו אז אני שמח, אולי אם היינו מפסידים הייתי מדבר אחרת, השופט לא היה הבעיה במשחק הזה. פייבוריטים בגמר? אמרו את זה גם לפני היום, אבל רואים כמה קשה בגביע. הגביע הוא מפעל אחר ושמים את הליגה בצד. להגיד פייבוריטית זה פשוט לא נכון. מגיע כל הכבוד לקהל ולשחקנים. אני רוצה שאת הגמר יסיימו עם חיוך, הלוואי ונזכה בגביע".

הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
חגיגות ובלאגן בסיום/ברני ארדוב

מיגל ויטור: "זה היה משחק משוגע, אבל סיימנו אותו עם המון שמחה. זאת דרך נהדרת לנצח, הגיע לנו לנצח. הייתי מעדיף לסיים את זה ב-90 דקות, אבל זה מרגיש אחרת לנצח בצורה הזאת. הייתה לי פציעה קטנה וניסיתי לעשות הכל כדי להיות פה במשחק הזה. בהארכה היה לי קשה להמשיך, אבל הכי חשוב זה שהצלחנו לנצח. אני ממשיך מפה לבית החולים ללידה של אשתי אז זה לילה שמח במיוחד. מחר יהיה לי עוד רגע מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully