וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי השוותה בעזרת שיא מועדון, הת'אנדר טיילו ל-0:2

23 שלשות הובילו את ההיט ל-101:111 בבוסטון, שוויון בסדרה וגניבת הביתיות. אוקלהומה סיטי דרסה 92:124 את הפליקנס

תיקתקנו, 24.4/ספורט1

פלייאוף ה-NBA נמשך הלילה (בין רביעי לחמישי) עם שני משחקים. מיאמי התאוששה מהתבוסה בפתיחת הסדרה, ונטלה את יתרון הביתיות מבוסטון הודות לתצוגת שלשות היסטורית בדרך לשוויון 1:1. ניו אורלינס אפילו לא הייתה קרובה לעשות את אותו הדבר באוקלהומה סיטי, שם הת'אנדר טיילו ל-0:2.

משחקי הלילה:

בוסטון - מיאמי 111:101 (1:1)
אוקלהומה סיטי - ניו אורלינס 92:124 (0:2 לאוקלהומה סיטי)

טיילר הירו, מיאמי היט. Winslow Townson, GettyImages
חגיגת שלשות. טיילר הירו/GettyImages, Winslow Townson

בוסטון - מיאמי 111:101 (1:1 בסדרה)

יתרון הביתיות של הסלטיקס הלך לאיבוד כבר במשחק השני של הפלייאוף, למרות חסרונו של ג'ימי באטלר בצד של ההיט. האורחת קבעה שיא מועדון חדש בשלשות במשחק פלייאוף, כאשר צלפה 23 פעמים מחוץ לקשת, ב-53% מדהימים. כל שחקני החמישייה שלה קלעו בספרות כפולות, וברבע השלישי היא פתחה פער של 12 נקודות שבוסטון לא קלעה בקצב מספיק גבוה בשביל לחזור ממנו.

טיילר הירו הוביל את החגיגה ההתקפית של מיאמי עם 24 נקודות, 14 אסיסטים ו-6 שלשות. קיילב מרטין, שספג שריקות בוז בכל פעם שנגע בכדור, זכר לעבירה המכוערת שלו על ג'ייסון טייטום בשלהי המשחק הקודם, קפץ מ-4 נקודות בערב ההוא ל-21 הלילה, ובאם אדבאיו הוסיף כמות זהה לצד 10 ריבאונדים.

שני הכוכבים של בוסטון הופיעו, אלא רק שהם עשו זאת: ג'יילן בראון סיים עם 33 נקודות ו-8 כדורים חוזרים, בעוד שטייטום תרם 28 נקודות. מנגד, קריסטאפס פורזינגיס שקלע 18 במשחק מספר 1, נתקע על 6 ב-1/9 מהשדה ומינוס 32 במדד הפלוס/מינוס.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שיי גילג'ס אלכסנדר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
משחק חד-צדדי. שיי גילג'ס אלכסנדר/רויטרס

אוקלהומה סיטי - ניו אורלינס 92:124 (0:2 לאוקלהומה סיטי)

בניגוד למשחק הראשון בין הקבוצות, החל מאמצע הרבע הראשון הייתה רק קבוצה אחת על המגרש במשחק השני. צ'ט הולמגרן קלע ברבע הפותח 15 נקודות ללא החטאה, בדיוק כמו הכמות שהייתה לו בכל המשחק הקודם, והזניק את הבריחה של הת'אנדר שרק הגדילו את ההפרש עד הסיום. הולמגרן הפך לרוקי הראשון זה יותר מעשור שמסיים מחצית ראשונה בפלייאוף עם 20 נקודות או יותר, ואת המשחק הוא חתם עם 26 בנוסף ל-7 ריבאונדים. שיי גילג'ס אלכסנדר הוביל את קלעי אוקלהומה סיטי עם 33, ג'יילן וויליאמס תרם 21 משלו והמארחת סיימה עם 59% מהשדה.

הפליקנס, שוב ללא זאיון וויליאמסון שנפצע בפלייאין, קיבלו 19 נקודות ו-7 כדורים חוזרים מיונאס ולנצ'יונאס, כשברנדון אינגרם והרב ג'ונס מוסיפים 18 כל אחד. בין שבת לראשון הם יארחו את המשחק השלישי בתקווה לחזור לחיים בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully