וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמישי ברציפות: הפועל ירושלים ניצחה 85:103 את הפועל אילת

האדומים חגגו על האורחים מהדרום והמשיכו ברצף הניצחונות. רנדולף (22 נק') בלט בצד הביתי, סנגלין (27 נק') לא הצליח לסייע

משהו טוב מאוד עובר על הפועל ירושלים לאחרונה, והערב (רביעי) המומנטום המשיך במשחק השלמה מהמחזור ה-17, כשהקבוצה מהבירה ניצחה 85:103 את הפועל אילת וקיבעה את מעמדה במקום הרביעי. זה היה הניצחון החמישי ברציפות של המארחת והשביעי ברצף בכל המסגרות, כשמנגד אילת רשמה הפסד שני ברציפות ונותרה עמוק במאבקי התחתית.

הפתיחה בארנה הייתה צמודה כששמונה נקודות רצופות של יובל זוסמן (13 נק' ו-5 ריב') העניקה את היתרון לירושלים, אך אלייז'ה סטיוארט (24 נק') ששב לסגל, הצליח להחזיר את אילת למשחק ורק שלשה על הבאזר של כריס ג'ונסון (11 נק') קבעה 24:26. נועם דוברת עלה לפרקט אחרי כשנה וחצי לקול תשואות הקהל המקומי שראה את ליוואי רנדולף (22 נק') קובע יתרון 6 על אילת. סטיוארט המשיך ללהוט ועם 23 נקודות כבר במחצית, קבע שוויון 50:50 בירידה להפסקה עם שלשה ועבירה.

ירושלים יצאה לריצת 4:16 והיתרון כבר הגיע בשיאו ל-14, אך אז התעורר ג'רמי סנגלין (27 נק' ו-5 אס') שצלף שלוש פעמים פעמים מחוץ לקשת והמארחת ירדה לקראת הרבע האחרון ביתרון 71:78. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול עם המשך הדהירה של האדומים שסיימו עם הניצחון הקל על קבוצת התחתית כשההפרש רק המשיך לצמוח לקראת הסיום.

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף 22, קאדין קרינגטון 16, ג'אקורי וויליאמס (6 ריב') 14, יובל זוסמן (5 ריב') 13, אור קורנליוס וכריס ג'ונסון 11 כ"א, עוז בלייזר 7, ספידי סמית' (6 אס') 5, נמרוד לוי (5 ריב' ו-5 אס') 4. נועם דוברת וניר פרי שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל אילת: ג'רמי סנגלין (5 אס') 27, אלייז'ה סטיוארט 24, ג'וואן ג'ונסון (7 ריב') 14, דיישון בוקר 10, ארטיום זאבלין 5, עמית זיס 4, יהונתן לוי 1. קורן ז'ורנו, אור אשכנזי ועידו הראל שותפו ולא קלעו.

נועם דוברת, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
סוף סוף חזר. דוברת/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

אלייז'ה סטיוארט חזר לסגל של אילת ועם שלשה קבע יתרון ראשון של האורחת. שמונה נקודות רצופות של יובל זוסמן העבירו את היתרון לצד הירושלמי עם 10:14 אחרי חמש דקות של משחק. סטיוארט המשיך ביכולת הטובה עם סל נוסף מחוץ לקשת ועבירה בדרך לשוויון, כשקאדין קרינגטון התעורר והשיג נקודות ראשונות הערב עם 14:19 ופסק זמן אילתי. נועם דוברת חזר לפרקט אחרי כשנה וחצי, אך דווקא האורחת להטה בדקות הללו והשוותה ל-21:21. סטיוארט צלף מחוץ לקשת, אבל כריס ג'ונסון עם שלשה משלו קבע 24:26 על הבאזר.

רבע 2

ירושלים שמרה על היתרון גם בפתיחת הרבע הרביעי, כשג'וואן ג'ונסון הוריד את ההפרש לנקודה, 4 דקות לסיום הרבע. דווקא כשאילת הפכה, עוז בלייזר ניצל טעויות בהגנת האורחת והעלה את המארחת ליתרון 33:35 עם הטבעה. ג'רמי סנגלין השווה פעם נוספת, קרינגטון צלף מהשלוש וג'אקורי וויליאמס נהנה מאסיסט נפלא של הגארד כדי להטביע ולהקפיץ את הקהל בארנה. קרינגטון סחט סל ועבירה שהגדיל את היתרון הירושלמי ל-6 הפרש. גם ליוואי רנדולף הגיע לדו ספרתי, קרינגטון עם עוד סל ועבירה הגדיל ל-4, אך שוב זה היה סטיוארט עם שלשה שביעית ששמר על מאה אחוז מחוץ לקשת והקבוצות ירדו בשוויון 50:50 להפסקה.

אלייז'ה סטיוארט הפועל אילת מול הפועל באר שבע. לירון מולדובן
בשיאו. סטיוארט/לירון מולדובן

רבע 3

וויליאמס ורנדולף החזירו את היתרון לירושלים וזוסמן עם סל ועבירה יצר בריחה ששמה את המארחת במומנטום עם פסק זמן אילתי. ג'ונסון הוריד את ההפרש ל-5, זוסמן המשיך לבלוט עם עוד סל ועבירה וריבאונד ההגנה של אילת היה רע מאוד בדקות הללו עם דומיננטיות ירושלמית בצבע וריצת 4:16 אדומה. סנגלין דייק מחוץ לקשת והחזיר מעט את הצבע ללחיים באילת, אך ההפרש עדיין עמד על דו ספרתי. סנגלין המשיך ללהוט עם עוד שלוש שלשות וההפרש ירד ל-4 בלבד. ספידי סמית' צלף מהשלוש בעצמו וקבע 71:78 בדיוק בזמן לפני הרבע האחרון.

רבע 4

שוב סל ועבירה בצד הירושלמי, הפעם בלייזר סחט וההפרש שוב גדל לדו ספרתי. הפורוורד עם אסיסט יפה סידר לוויליאמס עוד נקודות בצבע כשהיתרון עמד על 78:91 עם 4 דקות לסיום הרבע. ג'ונסון קבע יתרון 16 עם שלשה מהפינה, רנדולף הגיע ל-22 נקודות עם אחת משלו וירושלים ברחה פעם נוספת קדימה. המארחת חצתה את רף 100 הנקודות ושברה שיא עונתי עם 85:103 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully